شهرخبر

افزایش ۳ برابری پایه سنوات اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

افزایش 3 برابری پایه سنوات اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جلسه امروز هیئت امنای این دانشگاه درباره افزایش حقوق اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد از افزایش ۳ برابری پایه سنوات اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد، در نشست خبری چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و رویداد ملی عصر امید که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، با اشاره به جلسه امروز هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جلسه امروز هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه حمایت و تکریم از منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی افزود: سال گذشته افزایش 53 درصدی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را تصویب کردیم و در جلسه امروز هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر افزایش 15 درصدی پایه حقوق و افزایش اقلام پرداختی از جمله حق خواربار و حق مسکن، اصلاح عدد پایه در سنوات اعضای هیأت علمی نیز به تصویب رسید که براساس آن پایه سنوات تا حدود سه برابر افزایش می یابد. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت کنش‌گر فعال دارای اقتصاد پایدار و عملکرد مثبت هستند نیز فوق العاده خاص عملکرد واحد درنظر گرفته می شود.

طهرانچی گفت: با این مصوبات اصلاحات جدی در حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رقم خواهد خورد و احکام جدید اعضای هیأت علمی از ابتدای خردادماه صادر خواهد شد. 

وی درباره وضعیت افزایش حقوق کارمندان و کارکنان این دانشگاه نیز یادآور شد: برای تحول و ارتقاء در معیشت کارکنان دانشگاه آزاد نیز تصمیمات مهمی اتخاذ شد که براساس آن؛ شاهد افزایش 15 تا 57.4 درصدی خواهیم بود. همچنین علاوه بر این افزایش ها، اقلام حق خواربار و مسکن به ترتیب معادل مبلغ 600 و 850 هزار تومان تعیین شد. حق جذب و حق تخصص کارکنان نیز حدود 5 درصد افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مقرر شده برای افزایش حقوق کارکنان واحدهای دانشگاهی که به صورت کنش‌گر فعال، اقتصاد پایدار دارند، از فوق‌العاده خاص عملکرد واحد برخوردار شوند.

انتهای پیام/