نظر ستاره مسلمان لیورپول درباره تیم رئال مادرید

لیورپول و رئال مادرید با غلبه بر رقبای خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شدند و باید برای تعیین قهرمان اروپا روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند. 

محمد صلاح همواره گفته بود که علاقه بسیاری به تکرار دیدار فینال لیگ قهرمانانِ سال 2018 دارد و پس از قطعی شدن حضور رئال در فینال نیز از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

این بازیکن مصری دو هفته پیش و پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از اتحادیه فوتبالی‌نویسان گفت:« احساس بسیار خوبی دارم. می‌خواهم از تمام کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. البته که خبرنگاران بخش بزرگی از خانواده فوتبال هستند و امیدوارم که ما بتوانیم این فصل جام‌های بیشتری به‌دست بیاوریم.»

نظر ستاره مسلمان لیورپول درباره تیم رئال مادرید

مصاحبه صلاح بازتابی منفی در میان هواداران رئال و رسانه‌های اسپانیایی داشت و او این بار کمی حرف‌هایش را تعدیل کرد.

صلاح در واکنش به بازی فینال که شنبه هفته آینده در پاریس خواهد بود، به بین اسپورتس گفت:« وقتی با هم تیمی‌ها در مورد فینال حرف می‌زنیم، هیجان را می‌توان در تک تک ما دید. همچنین برای بازی فردا برابر وولوز نیز هیجان زده‌ایم. من خوشبینم و معتقدم احتمال توقف سیتی برابر استون ویلا وجود دارد و این‌گونه قهرمان خواهیم شد. اگر قهرمان شویم، با روحیه‌ای مضاعف به مصاف رئال خواهیم رفت.»

صلاح ادامه داد:« وقتی گفتم دوست دارم با رئال روبه‌رو شویم و این تیم را برای فینال می‌خواهم، چیزی علیه رئال نگفتم. آنها بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان هستند و امسال برای رسیدن به بازی پایانی تقریبا همه رقبای بزرگ را از پیش رو برداشتند. 4 سال پیش برابر این تیم فینال را باختیم و دوست دارم این بار جبران کنیم. برای فینال بسیار هیجان زده‌ام.»