شهر خبر

تاکید وزیر کشور بر برگزاری با شکوه سالگرد ارتحال امام (ره)

تاکید وزیر کشور بر برگزاری با شکوه سالگرد ارتحال امام (ره)

خبرگزاری صدا و سیما نوشت : وزیر کشور گفت: بزرگداشت نام امام خمینی (ره) بزرگترین حرکت انقلابی است که جهان را علیه استکبار و صهیونیسم و همچنین به نفع ملت‌های مظلوم بسیج می‌کند.

آقای احمد وحیدی امروز در سومین جلسه ستاد مرکزی ارتحال حضرت امام (ره) که با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف برگزارکننده این مراسم انجام شد با اشاره به اینکه تلاش دشمنان برای خاموشی این حرکت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بزرگ، همیشه ناکام مانده و خواهد ماند، تصریح کرد: باید تبیین اندیشه‌های ناب امام (ره) در جهان بیش از پیش صورت گیرد چراکه امام علاقه‌مندان زیادی در جهان دارد.
وی با اشاره به ایفای نقش تمامی دستگاه‌های مجری در برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی آماده برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام (ره) به صورتی شایسته می‌باشند.
وزیر کشوربلند آوازگی نام امام (ره) را موجب سرافرازترشدن انقلاب اسلامی در جهان دانست.

تاکید وزیر کشور بر برگزاری با شکوه سالگرد ارتحال امام (ره)


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) نیز افزود: اقدامات برگزاری این مراسم به شایستگی در سه کمیته فرهنگی، امنیت و ترافیک و اجرایی در جریان است.
آقای انصاری با اشاره به اینکه به دلیل ملاحظه مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی از حضور میلیونی و صدها هزار نفری مردم در مراسم امسال معذوریم، گفت: قرار است ۱۵۰ هزار نفر از استان تهران و استان‌های همجوار در این مراسم حضور یابند.
وی با اشاره به اینکه این مراسم صبح روز ۱۴ خرداد با سخنان مقام معظم رهبری آغاز خواهد شد، افزود: در این مراسم فرزند یادگار امام، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نیز سخنرانی خواهد کرد.
آقای انصاری گفت: شب ۱۴ خرداد نیز در مرقد مطهر امام (ره) از سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند خواهیم شد.
در این مراسم همچنین هر یک از نمایندگان دستگاه‌ها و ارگان‌های متولی برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) به ارائه گزارش درباره اقدامات انجام شده پرداختند.

۲۱۲۱۲