شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مجلس#نماینده مجلس

پست ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی فیروزکوه به بهره برداری رسید

پست ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی فیروزکوه به بهره برداری رسید

فیروز کوه - ایرنا - مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران گفت: طرح ارتقا ظرفیت پست برق شهرک صنعتی شماره ۲ فیروزکوه با پیگیری فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، حبیب قراگزلو در مراسم بهره برداری این طرح اظهار کرد : این طرح از ابتدای سال ۱۴۰۰ با پیگیری مهدی رسولی نژاد نماینده مجلس و ابوالقاسم مهری به بهره برداری رسید.

و پست ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی فیروزکوه۲ در شهرک علیدره ابتدای تیرماه امسال وارد مدار می‌شود.

وی افزود: این پست یک پست ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت است که با ظرفیت ۳۰ مگا ولت آمپر احداث شده و هم اکنون دارای پیشرفت بالایی است.

پست ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی فیروزکوه به بهره برداری رسید

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران توضیح داد: پست برق شهرک صنعتی شماره ۲ فیروزکوه تیر ماه سال جاری در مدار قرار می‌گیرد و با بهره‌برداری ازآن برق مورد نیاز تمام کارخانجات و شرکت‌های تولیدی این شهرک صنعتی تامین می‌شود.

قراگوزلو ادامه داد: طی  دو ماه گذشته با اقدامات جهادی که انجام گرفت پست ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی فیروزکوه که مقرر بود تا ۸ ماه آینده به بهره برداری برسد در کمتر از چهار ماه وارد مدار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در نشستی که با حضور مسئولان برق استان و مسئولان محلی برگزار شد مشکلات برق فیروزکوه و کارخانجات و شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی این شهرستان شامل قطعی‌های برق در طول سال، نوسانات و افت ولتاژ برق مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف در شرق پایتخت قرار دارد.