شهر خبر

رییس فدراسیون قایقرانی: اردوهای تمرینی تیم ملی تعطیل نمی‌شود

رییس فدراسیون قایقرانی: اردوهای تمرینی تیم ملی تعطیل نمی‌شود

همدان- ایرنا- رییس فدراسیون قایقرانی گفت: اردوهای تمرینی تیم‌های ملی قایقرانی با وجود به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی تعطیل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا سهرابیان روز شنبه در مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان همدان، اظهار داشت: برگزاری بازی‌های آسیایی به سود ما بود اما حالا که به تعویق افتاده، برنامه‌ مناسب ‌تری برای تیم ‌ملی در نظر می‌گیریم تا بتوانیم حریفان بیشتری را به لحاظ فاصله زمانی پشت سر بگذاریم.

سهرابیان افزود: اردوهای تمرینی تیم‌های قایقرانی را لغو نکرده‌ایم و تا جایی که امکان دارد به گونه‌ای برنامه‌های خود را تدوین می‌کنیم که ضعف‌هایی که مربیان شناسایی کردند برطرف شود.

وی گفت: ارتقای سطح کیفی و فنی قایقرانان هدف اصلی ما است تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی درخشش هدفگذاری شده را داشته باشیم.

سهرابیان خاطرنشان کرد: هم اکنون به درخواست سرمربیان و مربیان بعد از تعویق بازی‌ها یک هفته به قایقرانان استراحت دادیم و سپس دور جدید اردوها را آغاز می‌کنیم.

رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای تولید قایق و پارو در داخل کشور، افزود: تولیدکنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند که می‌توانیم در داخل کشور خیلی کارها انجام دهیم.

به گفته وی، قایقرانی به خصوص در سخت‌افزار نیاز به کمک دارد چون تجهیزات بسیار گران است و سعی کردیم از توان داخلی بهره بگیریم چرا که چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارند و با حمایت از آن‌ها می‌توانیم ظرفیت بسیار خوبی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به حضور باشگاه‌ها در لیگ‌های قایقرانی گفت: انتظار ما از هیات‌های استانی جذب اسپانسر و حضور در پوشش باشگاه‌های مطرح در عرصه قایقرانی کشور است.

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان همدان امروز برگزار شد و مهران حاجیان برای چهار سال به عنوان رییس این هیات برگزیده شد.