شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#فدراسیون ژیمناستیک

ادامه ماجرای جعل امضا در فدراسیون ژیمناستیک/ درویش‌زاده: وزارت ورزش و سازمان بازرسی پیگیر هستند

ادامه ماجرای جعل امضا در فدراسیون ژیمناستیک/ درویش‌زاده: وزارت ورزش و سازمان بازرسی پیگیر هستند

یکی دیگر از رؤسای سابق فدراسیون ژیمناستیک از جعل شدن امضایش در این فدراسیون خبر داد و گفت که وزارت ورزش و سازمان بازرسی پیگیر این موضوع هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون ژیمناستیک در حالی در دوران سرپرستی به سر می‌برد که در یک هفته اخیر با حاشیه‌ای جدید مواجه شده؛ حاشیه‌ای که البته پیرامون تعدادی از رؤسای قبلی این فدراسیون شکل گرفته است.

چند روز قبل بود که خبر جعل امضای احمد محتشمی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک در خبرگزاری تسنیم منتشر شد (اینجا بخوانید). حالا خبر می‌رسد این اتفاق برای جعفر درویش‌زاده یکی دیگر از رؤسای سابق این فدراسیون نیز رخ داده است؛ خبری که درویش‌زاده آن را تأیید می‌کند.

درویش‌زاده در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: زمانی که دوران تصدی احمد محتشمی در فدراسیون تمام شد، دکتر اشکان اردیبهشت مسئولیت کمیته پزشکی را بر عهده داشت. بعد از حضور من در فدراسیون، اردیبهشت چند وقت نیز با ما کار کرد، ولی به دلیل شرایط کاری‌اش در کرج به آنجا رفت و ما فرد دیگری را انتخاب کردیم و به او حکم دادیم؛ درست مثل حکمی که برای همه کمیته‌ها صادر می‌شود، نه اینکه قرارداد ببندیم.

رئیس سابق فدراسیون ادامه داد: به نفر جدید به عنوان مسئول کمیته پزشکی ابلاغ دادیم. باید توجه کرد که حکم با قرارداد فرق می‌کند. او آن زمان حتی حضور فیزیکی در فدراسیون نداشت و شرایط کاری‌اش ایجاب می‌کرد که در شهر دیگری باشد. در واقع آن فرد، آن زمان در کاشان بود و هر سه چهار ماه که می‌آمد و کارها را انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه قراردادی وجود نداشته و هر گونه جعل امضا به معنای سرقت در امانت، سرقت در اسناد و عدم صداقت است، گفت: امضای من در یک قرارداد جعل شده و خودم هم حضور پیدا کردم و این مسئله را دیدم. آنهایی که دست به این کار زدند، حتی با کارهایی که انجام داده و مستنداتی که برای خودشان درست کرده‌اند، چیزی هم دریافت کرده‌اند و بدتر اینکه فدراسیون از طرف بیمه 300 میلیون جریمه شده است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و سازمان بازرسی در حال پیگیری هستند و مستندات را پیدا کرده‌اند و کارها را پیگیری می‌کنند. وقتی محتشمی می‌گوید که این اتفاق برایش افتاده، باید تا انتها جلو بروید. هیچ قراردادی نداشتیم و فقط حکم بوده است.

انتهای پیام/