شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

لالیگا| پایان کار رئال مادرید با تساوی در سانتیاگو برنابئو/ مشق بازی فینال بدون گل زده و خورده

لالیگا| پایان کار رئال مادرید با تساوی در سانتیاگو برنابئو/ مشق بازی فینال بدون گل زده و خورده

هفته پایانی رقابت‌های لالیگا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ با تساوی خانگی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها برابر رئال بتیس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سی‌و‌هشتمین و ‌آخرین هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا در فصل 22-2021 شب گذشته (جمعه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بتیس رده پنجمی رفت که این بازی در نهایت بدون عبور هیچ توپی از خط دروازه‌‌ها، به پایان رسید.

با وجود تشریفاتی بودن این بازی برای رئال مادرید، تیم آنجلوتی با ترکیب اصلی خود به میدان رفت و از این بازی به‌عنوان یک دیدار تدارکاتی برای آماده کردن خود جهت مصاف با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا استفاده کرد، دیداری که هفتم خرداد در ورزشگاه استاده فرانس شهر پاریس برگزار می‌شود.

رئال مادرید با این تساوی فصل جاری لالیگا را با قهرمانی و کسب 86 امتیاز پشت سر گذاشت. این تساوی اما شاگردان مانوئل پیگرینی را با 65 امتیاز در رده پنجم جدول نگه داشت و آنها فصل آینده یکی از نمایندگان اسپانیا در لیگ اروپا خواهند بود.

همزمان با این بازی تیم رایووایکانو میزبان لوانته بود و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میهمانش شد. رایووایکانوی رده دوازدهمی با این نتیجه با 42 امتیاز فصل را به پایان رساند و جایگاه نهایی‌اش در جدول به نتایج بازی‌های بعدی بستگی دارد. لوانته رده نوزدهمی هم که سقوطش به دسته دوم پیش از این قطعی شده بود، با 35 امتیاز به کار خود در فصل جاری لالیگا پایان داد و آماده بازگشت به دسته دوم شد.

امروز تنها یک بازی دیگر از هفته سی‌و‌هشتم لالیگا برگزار می‌شود که در آن از ساعت 20 به وقت تهران والنسیا میزبان سلتاویگو خواهد بود. سایر بازی روز یکشنبه و بامداد دوشنبه برگزار می‌شوند.

 

انتهای پیام/