شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#رییس جمهور

معاون رییس جمهور:

اولویت دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

معاون رییس جمهور: اولویت دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام و به جا مانده از دولت‌های پیشین است.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی روز جمعه در بین نمازگزاران خویی افزود: تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان خوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی اظهار کرد: دولت باید برای استفاده از ظرفیت مردم در اقتصاد برنامه ریزی کند چون مردم بازوی قدرتمند دولت در اجرای طرح‌های مختلف هستند.

حسینی ادامه داد: شهرستان خوی ظرفیت بالایی در بخش فرهنگ و جذب گردشگر دارد که باید برای شکوفایی در این ۲ بخش برنامه ریزی‌های اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم خوی مکتوب شده است، افزود: این مطالبات تقدیم رئیس جمهور و هیئت دولت خواهد شد.

به گزارش مشرق، شهرستان خوی با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور به همراه اعضای هیات دولت، امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان غربی سفر کرد.

این سفر، بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت طی حدود ۹ ماه از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است آیت الله سیدابراهیم رئیسی طی حدود ۹ ماه گذشته ۲۰ سفر استانی داشته و به استان‌های مختلف کشور سفر کرده است؛ در این سفرها هزاران طرح، صدها هزار میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌اند.

منبع: ایرنا