شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#اردوی پرسپولیس

نگرانی بزرگ در اردوی پرسپولیس

نگرانی بزرگ در اردوی پرسپولیس

به نظر می رسد یحیی گل محمدی همچنان برنامه ای برای تمدید قرارداد با شاگردان خود ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها دو هفته تا پایان رقابت های لیگ بیست و یکم باقی مانده و با سپری شدن این بازه زمانی، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر استارت خواهد خورد. موضوعی که باعث شده بسیاری از تیم ها به خصوص تیم های همیشه مدعی و متمول صنعتی فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را با بازیکنان و مربیان موردنظرشان آغاز کنند.

این درحالی است که خلاف بقیه تیم های مدعی، یحیی گل محمدی همچنان تاکید دارد تا پایان فصل باشگاه نباید به جز بازیکنان ملی پوش (ترابی و سرلک) با هیچکدام از بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد مذاکره ای انجام دهد و خودش هم لیستی به باشگاه ارائه نداده است؛ نه برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و نه برای جذب بازیکن در فصل آینده. آن هم در حالی که نگاهی گذرا به لیست بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد در پایان فصل، قرارداد ۱۲ بازیکن به پایان رسیده و آن ها بازیکن آزاد خواهند بود.

سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، رامین رضاییان، مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، رضا اسدی، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، محمد شریفی و مهدی مهدی‌خانی ۱۲ بازیکنی هستند که تنها دو هفته با پرسپولیس قرارداد دارند و پس از این دو بازی می توانند به عنوان بازیکن آزاد از مجموعه جدا شوند.

به جز رضا اسدی و رامین رضاییان که همین فصل با پرسپولیس قرارداد یک ساله و ۶ ماه بسته بودند، بقیه نفرات بازیکنانی هستند که قراردادهای حداقل دو ساله داشته اند و حالا به پایان قراردادشان رسیده اند.

حال باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی کدامیک از این نفرات را برای فصل آینده در پرسپولیس نگه خواهد داشت.