شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#صدا و سیما#جشن قهرمانی#تحریم

عضو هیات مدیره استقلال: برخی حرف‌ها را بعد از جشن قهرمانی می‌گویم

عضو هیات مدیره استقلال: برخی حرف‌ها را بعد از جشن قهرمانی می‌گویم

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تا جایی که اطلاع دارم هیچکدام از مسوولان باشگاه تصمیم به تحریم صدا و سیما نگرفته‌اند. مطمئن باشید برخی حرف‌ها را بعد از جشن قهرمانی می‌گویم.

به گزارش ایرنا، حجت کریمی پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم، اظهار داشت: استقلال در نیم فصل دوم نتیجه خوب گرفت، در اصل همان موقعی بود که هیات مدیره جدید و آجورلو آمدند و مدیریت خوب آجورلو و آرامشی که به تیم داد. موجب موفقیت شد.

وی افزود: در این چند ساله همیشه مشکلات از نیم فصل اول شروع می‌شد و در نیم فصل دوم تیم به حاشیه می‌رفت، اما امسال این اتفاق نیفتاد که این مسئله نتیجه زحمات آجورلو بود. باید از او و هیات مدیره و دیگر نفراتی که زحمت کشیدند و دل هواداران را شاد کردند، تشکر کرد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره شرایط وریا غفوری گفت: نمی‌خواهم وارد این قضایا شوم. در مصاحبه‌ای اعلام کردم که شرایط مردم سخت است و در این شرایط سخت نباید وارد احساسات مردم شد. این هوادار را نباید با احساسات قاطی کرد. به همین دلیلی ورود نمی‌کنم. من گفتم که هوادار را نباید احساساتی کرد. در این شرایط تحریم و مشکلاتی که داریم، یکسری شرایط هست که باید شرایط قبول کنیم. نه ما، بلکه کل دنیا این مشکلات را دارد. یکسری مشکلات که به وجود آمده و حاشیه‌هایی که ایجاد شده، ما ورود نمی‌کنیم و می‌گذاریم ببینیم بزرگترها چه می‌کنند و آجورلو خودش بررسی می‌کند.

کریمی درباره تحریم برنامه فوتبال برتر از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد: عنوان کرده بودند که هیات مدیره تحریم کرده است، ولی ربطی نداشت و گفتیم هیچ تحریمی نکردیم. بیانیه باشگاه را خواندم، اما تا جایی که اطلاع دارم، هیچ کدام از اعضای هیات مدیره چنین تصمیمی نگرفته بودند. یکسری حرف‌ها را بعد از جشن قهرمانی می‌گوییم.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم اراک بود که این رقابت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال با این تساوی به امتیاز ۶۴ رسید و همچنان رکورد نباختن را حفظ کرد و آلومینیوم هم با ۳۵ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد.