شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اینتر

ویدال جدایی‌اش از اینتر را تأیید کرد

ویدال جدایی‌اش از اینتر را تأیید کرد

هافبک شیلیایی تیم فوتبال اینتر اعلام کرد که فصل جاری آخرین فصل حضور او در نراتزوری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال اعلام کرد که در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد و از طرفداران خود در فضای مجازی خواست که از بین دو مشتری بعدی‌اش به او پیشنهاد کنند که به کدامیک ملحق شود.

ویدال هنوز یک فصل دیگر با اینتر قرارداد دارد اما طبق قرارداد فی‌مابین، باشگاه اینتر با پرداخت چهار میلیون یورو می‌توانست این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کند و ظاهراً قصد دارد همین کار را هم انجام دهد، چرا که حتی با وجود پرداخت این مبلغ، باز هم 5.5 میلیون پوند سود خواهد کرد (به نسبت حقوق سالانه بازیکن).

هافبک 34 ساله نراتزوری که از بارسلونا به این تیم ملحق شد، از باشگاه‌های فلامنگوی برزیل و کولوکولوی شیلی پیشنهاد دارد و برای انتخاب از میان آنها مردد است.

او به نشریه «آخرین اخبار» شیلی درباره آینده خود گفت: تنها چیزی که من الان می‌توانم بگویم این است که در پایان فصل جاری اینتر را ترک خواهم کرد.

پس از این مصاحبه ویدال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران خود خواست که به او بگویند کدام یک از دو تیمی که خواهان عقد قرارداد با وی هستند را انتخاب کند و در حالی که 51 درصد از آنها به او پیشنهاد دادند راهی باشگاه برزیلی شود، 49 درصد دیگر توصیه کردند به کشور خودش برگردد.

ویدال که دو سال قبل از بارسلونا به اینتر پیوست، هنوز این شانس را دارد که آخرین فصل حضورش در این تیم را با سه گانه داخلی به پایان برساند. او در 70 بازی‌اش برای نراتزوری چهار گل زده است و فصل گذشته هم با این تیم قهرمان سری A شد.

 

انتهای پیام/