شهر خبر

تراکتور- پرسپولیس؛ سرخ‌‌های تهرانی به دنبال اعاده حیثیت

تراکتور- پرسپولیس؛ سرخ‌‌های تهرانی به دنبال اعاده حیثیت

پرسپولیس که پس از ناکامی برابر سپاهان دستش از جام ششم کوتاه ماند حالا برای اعاده حیثیت سه بازی ویژه را در پیش دارد که در اولین بازی پیش روی خود باید در تبریز برابر شاگردان ساغلام به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرخ ها در سیرجان باختند تا جام را دو دستی به رقیب سنتی شان تقدیم کنند و بدین ترتیب نوار موفقیت های اخیر این تیم در لیگ برتر پاره و حالا تنها انگیزه باقی مانده برای یحیی و پسرانش تثبیت جایگاه دومی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر باشد.

پرسپولیس که در فاصله دو امتیازی از سپاهان رده سومی قرار دارد برای حفظ جایگاه دومی اش در جدول به نتیجه ای جز پیروزی در تبریز نمی تواند فکر کند چرا که بعید است شهر خودرویی ها در اصفهان بتوانند از سپاهان امتیاز بگیرند و در چنین شرایطی پرسپولیس برای این که جایگاهش در رده دوم به خطر نیفتد باید با سه امتیاز کامل از جدال برابر قرمزهای تبریزی زمین را ترک کند.

در چنین شرایطی پرسپولیسی ها به تبریز رفته اند تا در بازی به ظاهر تشریفاتی اما مهم و حیاتی برای هر دو تیم به خصوص شاگردان گل محمدی، برابر تراکتوری صف آرایی کنند که شاید روی کاغذ خطر زیادی برای سقوط ندارد اما می خواهد با تمام قوا و پس از مدت ها در حضور هوادارانش در خانه نتیجه ای در خور توجه کسب کند، با این اوصاف باید گفت امشب در تبریز باید منتظر تقابل جذابی بین قرمزهای تبریزی و تهرانی باشیم.

کاروان پرسپولیس بدون وحید امیری و سیدجلال حسینی راهی تبریز شده تا سرخ های پایتخت نشین در غیاب دو مهره تاثیرگذار خود برای پیروزی و حفظ جایگاه دومی شان بجنگند، این در حالی است که تراکتوری ها بدون محروم و با غیبت احتمالی اکبر ایمانی خود را برای پذیرایی از پرسپولیسی ها آماده می کنند.

دو تیم تراکتور و پرسپولیس 29 اردیبهشت از ساعت 19 در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی به مصاف هم می روند که با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و فرزاد منصوری تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام