شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

یحیی جزو 5 مربی برتر است/ چرا مدیران سابق پرسپولیس هیچ وقت بازخواست نشدند!

یحیی جزو 5 مربی برتر است/ چرا مدیران سابق پرسپولیس هیچ وقت بازخواست نشدند!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اعضای کادر فنی می‌توانستند شرایط بهتری را در این فصل برای سرخ‌پوشان رقم بزنند.

غلامرضا فتح آبادی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد علل ناکامی پرسپولیس در فصل اخیر اظهار داشت: پرسپولیس قبل از حضور برانکو شرایط خوبی نداشت و تیم مدعی محسوب نمی شد اما با حضور او و درایتش تیمی ساخته شد که 5 دوره متوالی در لیگ برتر قهرمان شود. با جدایی او از پرسپولیس شاهد حضور کالدرون در این تیم بودیم اما مشخص نشد مدیران وقت پرسپولیس به چه دلیلی به جابجایی کالدرون و یحیی گل محمدی با هزینه ای سرسام آور تن دادند و در نهایت برخی مشکلات را برای باشگاه به وجود آوردند و  هیچ وقت مدیران وقت نیز مورد بازخواست قرار نگرفتند!

وی در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس تاکید کرد: شاید برخی بر این باور باشند که جدایی چند مهره اصلی از پرسپولیس باعث بروز برخی مشکلات برای این تیم شده باشد اما به نظر من در تمام تیم ها در دنیا این اتفاق رخ می دهد و جدایی بازیکنان امری طبیعی است و کادر فنی باید مهره هایی را جایگزین نفرات جدا شده می کرد که بتوانند به تیم کمک کنند. تمام بازیکنان جدید این فصل با نظر کادر فنی جذب شدند و باید این نفرات به گونه ای انتخاب می شدند که برای تیم مثمرثمر واقع می شدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکلات این تیم در مسیر قهرمانی اظهار داشت: برخی مصاحبه ها، نازکردن ها و استعفاهای وقت و بی وقت تمرکز را از تیم گرفت تا متاسفانه هواداران در پایان این فصل خوشحال نباشند و به نوعی با احساسات شان بازی شود.

غلامرضا فتح آبادی در مورد یحیی گل محمدی صحبت های خود را این گونه ادامه داد: من خدای ناکرده هیج مشکل شخصی را با یحیی گل محمدی ندارم و معتقد هستم او از نظر فنی جزو 5 مربی برتر ایران است. او در فصول گذشته با پرسپولیس نتایج خوبی را کسب کرده ولی حالا با مشکلاتی روبرو شده و بهتر است تا دیر نشده از این تیم جدا شود، شاید جانشین او در ادامه کار مثبت تری برای پرسپولیس انجام دهد.

مهاجم سال های دور پرسپولیس در مورد بازی های بعدی این تیم در لیگ به خصوص بازی امشب برابر تراکتور به خبرنگار برنا گفت: درست است بازی های باقی مانده پرسپولیس تغییری را در سرنوشت قهرمانی در این فصل ایجاد نمی کند اما برای پرسپولیس هیچ بازی تشریفاتی نیست و قرمزها باید با تمام قوا در بازی های بعدی به میدان بروند تا بتوانند عنوان نایب قهرمانی را برای پایان فصل تثبیت کنند. پرسپولیس می تواند با موفقیت در سه بازی حال هوادارانش را خوب کند.

فتح آبادی در خصوص حریف این هفته پرسپولیس تصریح کرد: تراکتور جزو تیم های خوب لیگ است و درست است امسال در نتیجه گیری نوسان داشته اما حریف ویژه ای برای پرسپولیس محسوب می شود. در نهایت امیدوارم پرسپولیس با پیروزی در این دیدار، دست پر از تبریز به تهران بازگردد. 

انتهای پیام