شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

باید ذوب آهن را شکست دهیم

باید ذوب آهن را شکست دهیم
سر مربی تیم فجر

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اظهار اینکه اگر از آسمان سنگ هم ببارد باید ذوب آهن را شکست دهیم، گفت: بازیکنانم اهمیت این دیدار را به خوبی می دانند.  

 به گزارش خبرنگارایرنا، مجتبی سرآسیایی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران، بیان داشت: تیم  ذوب آهن را کاملاً آنالیز کردیم، تیمی که صاحب ساختارو تشکیلات خوبی است و کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی هم دارند.

وی گفت: با وجود همه مشکلاتی که داریم به ویژه مصدومیت زیادبازیکنان اما هیچ بهانه‌ای برای این دیدار نداریم و با تمام قوا برای گرفتن حداکثر امتیاز بازی خواهیم کرد.

سرآسیایی در مورد اضافه شدن مصطفی صداقت به عنوان کمک مربی تیم هم گفت:  ما تمرکز می کنیم بر روی اینکه هیچ کار و تلاش نکرده ای برای بقای تیم نداشته باشیم برای همین هم در آخر فصل از تمام ظرفیت ها برای حفظ

تیم استفاده  خواهیم کرد.

زمین حافظیه تحمل کردم تا تماشاگران باشند، اما 

وی  ادامه داد: ما زمین حافظیه را تحمل کردیم تا تماشاگران در کنارمان باشند، واقعا  این زمین مشکل دارد و سرمربی ذوب آهن هم تایید کرد برای همین هم می خواهیم از انرژی تماشاگرانمان برای موفقیت استفاده کنیم اما هنوز

حضور تماشاگران برای این بازی مهم  قطعی نشده است.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و ذوب اهن اصفهان در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر ساعت ۲۰ پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه شیرازبرگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم فجربا ۱۷ امتیاز دررده پانزدهم جدول است و خطر سقوط این تیم را به شدت تهدید می کند و تیم ذوب آهن هم با ۳۳ امتیاردر رده دهم است.

 در رقابت های فوتبال لیگ برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم شرکت  دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و دو تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شود.

تیم های نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی و شهر خودرو مشهد در خطر سقوط قرار دارند، باید منتظرماند در پایان لیگ، دو تیم از این سه تیم کدام یک با جام بیست یکم وداع خواهند کرد.