شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کادر فنی#مصاف#اراک#بازیکنان

مثل بازی رفت با تیم قهرمان مسابقه می دهیم

واکنش سرپرست تیم آلومینیوم به موضوع تونل افتخار برای استقلال؛ از کارهای اخلاقی استقبال می کنم

سرپرست تیم آلومینیوم اراک گفت: همه بازیکنان تیم در روزهای گذشته تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و قطعاً با تمام توان به مصاف تیم خوب استقلال خواهند رفت.

واکنش سرپرست تیم آلومینیوم به موضوع تونل افتخار برای استقلال؛ از کارهای اخلاقی استقبال می کنم

حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از مصاف مقابل استقلال اظهار داشت: «جا دارد پیش از هرچیز بابت قهرمانی تیم استقلال به همه اعضای این تیم اعم از کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان شان تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت کنم. در جلسه هماهنگی هم آقای بیژن طاهری (مدیر تیم استقلال) را دیدم و به ایشان تبریک گفتم».

وی افزود: «تیم ما بعد از مصاف مقابل صنعت نفت با وجود فرصت کمی که داشتیم تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام داده و با انرژی و انگیزه زیادی جهت مصاف مقابل تیم قهرمان این فصل به تهران آمده است».

سرپرست آلومینیوم درباره محرومان و مصدومان تیمش توضیح داد: «بعد از میلاد فخرالدینی که در این بازی به علت سه کارته بودن در اختیار تیم نخواهد بود، دو یا سه بازیکن دیگرمان که در دیدار مقابل صنعت نفت ضربخوردگی های جزئی داشتند جزو مصدومان تیم بودند که البته آنها شرایط بازی را پیدا کرده اند و مشکلی از این بابت نداریم».

واکنش سرپرست تیم آلومینیوم به موضوع تونل افتخار برای استقلال؛ از کارهای اخلاقی استقبال می کنم

امیدوار در این باره که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفته شاید برای تیم استقلال که قهرمان این فصل شده تونل افتخار تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: «به شخصه از این قبیل اتفاقات و کارهای اخلاقی استقبال می‌کنم. من همیشه حامی ایجاد فضای دوستی و رفاقت در فوتبال هستم چون معتقدم آن چیزی که بعد از رقابت در هر مسابقه بر جای می ماند رفاقت و اخلاق مداری است. در فضای حرفه‌ای با قدرت مسابقه می‌دهیم و تلاش می کنیم در زمین مسابقه برنده شدیم اما انجام کارهای اخلاقی همیشه مورد تایید شخص من بوده است».

وی در پایان تاکید کرد: «امیدوارم هواداران تیم اراک در بازی با استقلال و دیدارهای باقی مانده مثل همیشه یار دوازدهم تیم باشند تا باز هم نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود. شکر خدا تیم ما هموار مقابل رقبای بالای جدولی اش با قدرت ظاهر شده و امیدواریم در مصاف برگشت با استقلال هم یک فوتبال کاملاً جوانمردانه و پر قدرت را مانند بازی رفت به نمایش بگذارد».