شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ایران#تهران#باشگاه پرسپولیس

عکس | استارت پرقدرت سرخ ها در نقل و انتقالات | علیرضا بیرانوند با پرسپولیس توافق کرد

مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

طی روزهای اخیر گلر ملی پوش ایران به تهران آمد و مذاکراتی هم با باشگاه پرسپولیس انجام داد.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند با پایان قرارداد قرضی اش از بواویشتای پرتغال جدا شد و اعلام کرد برای تعییین تکلیف وضعیت خود باید با باشگاه آنتورپ مذاکره کند. این در حالی است که از مدت ها قبل اعلام شده او گزینه اصلی پرسپولیس برای چارچوب دروازه در فصل آینده خواهد بود.

طی روزهای اخیر گلر ملی پوش ایران به تهران آمد و مذاکراتی هم با باشگاه پرسپولیس انجام داد. در این بین بحث رضایتنامه بیرانوند مهم ترین موضوع برای انتقالش به پرسپولیس بود اما گویا باشگاه بلژیکی با گلر ملی پوش ایران برای جدایی توافق کرده است.

سایت nieuwsblad این خبر را اعلام کرد و نوشت: «‌شاید قبلاً او را فراموش کرده باشید، اما علیرضا بیرانوند (۲۹ ساله) به طور معمول تابستان امسال به آنتورپ باز می‌گردد. این دروازه بان ایرانی به بواویشتا اجاره داده شد که از گزینه خرید یک میلیون یورویی او استفاده نکرد. با این حال، هیچ چشم‌اندازی برای بازگشت دروازه بان به آنتورپ وجود ندارد. او در آستانه امضای قرارداد با باشگاه سابقش پرسپولیس است.»

در ادامه این گزارش آمده است: «پرسپولیس مجبور نیست مبلغی برای نقل و انتقال بیرانوند بپردازد، اما این واقعیت که دستمزدهای بالای او (و مبلغ قابل توجه امضای قرارداد) از بین می‌رود برای آنتورپ مثبت است.»