شهر خبر

صدور مجوز فعالیت مراکز همسریابی یکی از وظایف قانونی معاونت جوانان وزارت ورزش است

صدور مجوز فعالیت مراکز همسریابی یکی از وظایف قانونی معاونت جوانان وزارت ورزش است

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وظایفی دیگری را نیز قانون جوانی جمعیت بر دوش ما گذاشته است، گفت: یکی دیگر از این وظایف، صدور مجوز برای فعالیت مراکز همسریابی است

وحید یامین پور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره الزامات قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در معاونت جوانان، اظهار کرد: مهم‌ترین ماموریت معاونت جوانان که در قانون به آن اشاره شده ارتباط و حمایت از مجموعه های مردمی، سازمان های مردم، گروه های جهادی و ... که در حوزه خانواده و جمعیت فعال می‌کنند، است.

وی بیان کرد: اقداماتی را برای کشف شبکه فعالان این حوزه در سراسر کشور آغاز شده است تا فعالیت‌هایی که از نظر معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان دارای اهمیت است و نیاز به حمایت دارند را اولویت بندی کنیم و این اقدامات با همکاری سازمان تبلیغات صورت می‌گیرد.

یامین‌پور با اشاره به اینکه وظایفی دیگری را نیز قانون جوانی جمعیت بر دوش ما گذاشته است، ادامه داد: یکی دیگر از این وظایف، صدور مجوز برای فعالیت مراکز همسریابی است، اما بیشتر در معاونت جوانان بر ارتباط سازمان‌های مردم در حوزه جمعیت تاکید داریم.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هر موسسه، NGO و تشکلی که در حوزه جمعیت فعالیت می‌کند را حمایت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: حمایت‌های ما به صورت مشخص مالی و تلاش برای برقراری یک شبکه در جهت هم افزایی بیشتر میان NGOها، خواهد بود.

انتهای پیام