شهر خبر

بهترین گلزن استقلال ۵ بعلاوه یک بازی دور از گلزنی

بهترین گلزن استقلال ۵ بعلاوه یک بازی دور از گلزنی

بهترین گلزن استقلال ۶۸ روز پیش آخرین گل خود را برای این تیم زده و در صدد است با قطع نوار ناکامی در گلزنی این ایام از ۷۰ روز عبور نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوین یامگا که بسیاری از او به عنوان یکی از بهترین خارجی‌های فوتبال ایران و بهترین خرید فصل استقلال یاد می‌کنند، با زدن ۱۰ گل بهترین گلزن فصل آبی پوشان و دومین گلزن برتر فصل بیست و یکم لیگ برتر است و همچنان این شانس را دارد که در هفته‌های باقی مانده بتواند برترین گلزن این رقابت‌ها شود.

اما این بازیکن ۲۵ ساله و فرانسوی آخرین بار در هفته بیست و دوم لیگ برتر و دیدار مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شد که این بازی در روز ۲۰ اسفند برگزار شد و ۶۸ روز از آن می‌گذرد. یامگا اگر نوار ناکامی‌های خود را مقابل آلومینیوم قطع نکند، تعداد روزهای گلزنی اش از ۷۰ روز عبور خواهد کرد.

در این مدت یامگا ۵ بار در لیگ و یک بار در جام حذفی برای استقلالی‌ها به میدان رفته و در هیچیک از این دیدارها مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد در لیگ و نساجی در جام حذفی موفق به گلزنی نشده است.

یامگا پس از گلزنی مقابل صنعت نفت ۴۸۹ دقیقه در لیگ و با احتساب ۱۲۰ دقیقه بازی در جام حذفی مقابل نساجی، ۶۰۹ دقیقه برای آبی پوشان بازی کرده است.

دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و آبی پوشان در حالی این دیدار را برگزار می‌کنند که قهرمانی شان از هفته گذشته قطعی شده و این بازی برای آنها جنبه تشریفاتی دارد.