شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#صادرات نفت

وزیر نفت: بازارهای جدیدی در امریکای لاتین برای صادرات نفت و فراورده‌های آن توافق شد

وزیر نفت: بازارهای جدیدی در امریکای لاتین برای صادرات نفت و فراورده‌های آن توافق شد

اوجی در جمع خبرنگاران گفت: بازارهای جدیدی در بحث صادرات اعم از نفت و فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی و همچنین تهاتر سایر کالاهای اساسی و کالاهای کشاوری هم توافقاتی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در بخش بالا دستی تولید نفت و گاز و در بخش پایین دستی احداث پالایشگاه‌ها و پتروشیمی و زنجیره تکمیلی صنایع  پتروشیمی که خوشبختانه در این سفر ظرفیت های خوبی را در زمینه فروش نفت و بحث صدور خدمات فنی و مهندسی و توسعه میادین نفتی و گازی بعضی از این کشورهای آمریکای لاتین را متقبل شدیم.

وی ادامه داد:  همچنین در بحث افزایش ظرفیت پالایشگاه های نفت توافقات و اقدامات خوبی انجام شد و ان شاالله بتوانیم از این فرصتی که برای وزارت نفت مهیا شده استفاده خواهیم کرد و بازارهای جدیدی در بحث صادرات اعم از نفت و فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی و همچنین تهاتر سایر کالاهای اساسی و کالاهای کشاوری هم توافقاتی شد. 

اوجی خاطرنشان کرد:  اسنادی امضاء شد که ان شاالله با توجه به ظرفیت خوبی که در این کشورها در زمینه کشاورزی است که میانگین بارش سالانه اینها بیش از دو هزار میلی لیتر است که در حقیقت خیلی از محصولات کشاورزی ما را هم غلات می‌تواند تامین کند که در این خصوص توافقات واسناد مهمی به امضا رسید.

انتهای پیام