شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#مورینیو#ایتالیا#یوونتوس

مورینیو در آرزوی جذب دیبالا

مورینیو در آرزوی جذب دیبالا

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آ.اس رم ایتالیا از مدیران این باشگاه خواسته که ستاره آرژانتینی یوونتوس را جذب کنند.

به گزارش ایرنا، قرارداد «پائولو دیبالا» و باشگاه یوونتوس در پایان این فصل به پایان می‌رسد و تورینی‌ها هم برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با او را ندارند. دیبالا پس از هفت سال بازی با پیراهن یووه، دوشنبه‌شب با چشمانی اشک‌بار با هواداران این تیم خداحافظی کرد و آماده شد تا به تیم دیگری برود.

در هفته‌های گذشته رسانه‌های ایتالیایی از توافق این بازیکن با باشگاه اینترمیلان خبر داده بودند اما هنوز این انتقال قطعی نشده و باشگاه‌های دیگری هم می‌خواهند شانس خود را امتحان کنند.

روزنامه «ریپابلیکا» خبر داده است که «خوزه مورینیو» سرمربی پرتغالی آ.‌اس رم از مدیران باشگاه خواسته برای جذب دیبالا وارد عمل شوند. البته با توجه به شرایط مالی این باشگاه، شاید چنین انتقالی دور از ذهن به نظر برسد.

از سوی دیگر روزنامه «کوریره دلو اسپورت» هم از علاقه «فرانچسکو توتی» اسطوره باشگاه رم به سبک بازی دیبالا خبر داده است. شاید اگر توتی پادرمیانی کند، شانس رم برای امضای قرارداد با او بالاتر هم برود. ولی فعلاً رمی‌ها دلخوش به این هستند که در روزهای اخیر توتی چند پست اینستاگرام دیبالا را پسندیده و شاید همین نشانه‌ای از نزدیک‌شدن او به رم باشد.