شهرخبر

یاری: درباره قراردادم در عراق صحبت نمی‌کنم/ فوتسال ایران سرآمد قاره آسیا است و با عراق قابل مقایسه نیست!

یاری: درباره قراردادم در عراق صحبت نمی‌کنم/ فوتسال ایران سرآمد قاره آسیا است و با عراق قابل مقایسه نیست!

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران، گفت: تیم عراق برای نخستین بار شکل گرفته است و من قصد دارم به پیشرفت این تیم کمک کنم.

شهناز یاری پس از بستن قرارداد رسمی با تیم ملی فوتسال بانوان عراق برای سرمربیگری و هدایت این تیم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: تمرینات‌مان را شروع کردیم و شاگردانم دانشجو یا محصل هستند که کار من را سخت کرده است با وجود اینکه اینجا هستم سه روز منتظر هستیم تا شرایط حضور در تمرین را پیدا کنند و هنوز کار را شروع نکرده‌ایم.

وی افزود: درباره قراردادم نمی‌خواهم صحبت کنم چون برنامه‌هایی دارم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان عراق، در خصوص فعالیتش در تیم ملی این کشور، تصریح کرد: فعلا مسابقات غرب آسیا نزدیک‌ترین بازی‌هایی است که با حضور هفت تیم در دو گروه و در کشور عربستان برگزار می‌شود و تیم ملی عراق برای نخستین بار شکل گرفته است.

وی ادامه داد: به هر حال فوتسال ایران سرآمد قاره است و تیم عراق را نمی‌توانیم با ایران مقایسه کنیم.

یاری با اشاره به اینکه کشورهای عربی به فکر توسعه و گسترش تیم‌های ملی خود افتاده‌اند، خاطرنشان کرد: اکثر کشورهای عربی به این فکر افتاده‌اند که در فوتسال پیشرفت کنند و به همین دلیل به سراغ مربیان مطرح کشورهای دیگر مثل آقای ناظم‌الشریعه که او را به کار گرفته‌اند می‌روند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان عراق، درباره سرمربیگری‌اش در این تیم، گفت: سابقه مربیگری من برای آنها پیروزی محسوب می‌شود و آنها می‌خواهند از دانش و تجربه ما در راه توسعه فوتسال کشورشان استفاده کنند. ما هم به آنها کمک می‌کنیم، این موضوع به زمان نیاز دارد و تیم عراق از لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی خیلی عقب است و باید به پیشرفت این تیم کمک کنیم.

 

انتهای پیام/