شهر خبر

غضنفرآبادی: قانون دست هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان را بسته است

غضنفرآبادی: قانون دست هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان را بسته است

موسی غضنفر‌آبادی گفت: هیئت نظارت با توجه به اختیاراتی که در قانون و آئین‌نامه وجود دارد اقدام کرده و نمی‌تواند پا را فراتر از قانون قانون‌گذاران بگذارد.

«موسی غضنفرآبادی»، نماینده مردم بم و عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با عملکرد این هیئت گفت: هیئت نظارت با توجه به اختیاراتی که در قانون و آئین‌نامه وجود دارد اقدام کرده و نمی‌تواند پا را فراتر از قانون قانون‌گذاران بگذارد. اگر نمایندگان انتظاراتی و یا اشکالاتی دارند، باید اطلاع داشته باشند که اختیارات موجود در آیین‌نامه بسیار محدود بوده و آنچنان قابل توجه نیست. اگر عموم مردم این انتظار را دارند، خدمت مردم عزیز اعلام می‌کنم، قانون اجازه عمل بیش از این را به هیئت نمی‌دهد.

وی در رابطه با چرایی عدم اصلاح قانون و آیین‌نامه هیئت نظارت اظهار داشت: پیشنهادهایی به صحن آمد که مجلس به دلیل یک سری پیشنهادات به آن طرح رای مثبت نداد. اگر بخواهیم انتظارات برآورد شود، باید این قانون اصلاح شود.

نماینده بم در رابطه با رسانه‌ای نشدن موضوعات مطرح در این هیئت تصریح کرد: مسئله‌ای که لازم باشد را رسانه‌ای می‌کنیم.

رئیس کمیسیون قضایی در رابطه با مشخص نشدن موضوع نماینده بروجرد تاکید کرد: برخی موضوعات به دلیل زمان‌بر بودن و عدم تصمیم گیری اعلام نشده‌اند.

انتهای پیام