شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استیضاح وزیر صمت#مجلس#رئیسه مجلس

بابایی کارنامی در جلسه علنی:

فاطمی‌امین ناکارآمداست/چراطرح استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نمیشود؟

فاطمی‌امین ناکارآمداست/چراطرح استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نمیشود؟

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: دلایل ناکارآمدی وزیر صمت کاملاً مشخص است و سوال ما از هیئت رئیسه مجلس آن است که چرا طرح استیضاح این وزیر را اعلام وصول نمی‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) طی تذکر شفاهی اظهار داشت: در ماده ۲۲۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزرا آمده «در صورتی که درخواست استیضاح وزیری بیش از ۱۰ امضا در مجلس داشته باشد، باید بلافاصله در صحن مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار گیرد».

وی ادامه داد: سوال بنده آن است که چرا استیضاح برخی از وزرا از جمله وزیر صمت در مجلس اعلام وصول نمی‌شود؟ سه ماه است که نمایندگان طرح استیضاح فاطمی‌امین را به هیئت رئیسه ارائه داده‌اند اما هنوز این موضوع اعلام وصول نشده و در هیئت رسیده مانده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس باید به وظایف نظارتی خود عمل کند و نمایندگان به هیچ وجه از حقوق ملت ایران به دلیل گرانی خودرو و اوضاع اسفبار اقتصادی کوتاه نمی‌آیند. دلایل ناکارآمدی وزیر صمت کاملاً مشخص است اما نمی‌دانیم که هیئت رئیسه مجلس چرا طرح استیضاح وی را اعلام وصول نمی‌کند؟

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: بنده موضوع حقوق کارگران دولت را پیگیری می‌کنم و از هیئت رئیسه مجلس هم می‌خواهم این موضوع را با جدیت دنبال کند.