شهر خبر

بازگرداندن انگلیس به عصر حجر با یک موشک زیرکون روسیه

بازگرداندن انگلیس به عصر حجر با یک موشک زیرکون روسیه

کارشناس اسرائیلی تلویزیون دولتی روسیه خواستار حمله موشکی به انگلیس و بازگرداندن این کشور به عصر حجر شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیلی میل، «یاکوف کدمی» دیپلمات سابق اسرائیلی متولد مسکو گفت با یک یا یک و نیم موشک زیرکون با سرعت 6670 مایل در ساعت و در عرض 10 دقیقه 50 الی 60 نیروگاه انگلیس از بی رفته و این جزیره به عصر حجر بازخواهد گشت.

قبلا الکسی ژوراولیوف{سیاستمدار} و دیمیتری کیسلیف، کارشناس تلویزیون از حمله به انگلیس با موشک Sarmat معروف به شیطات 2 حمایت کرده بودند اما کدمی تاکید کرد برای نابودی انگلیس به مافوق صوت Sarmat نیازی نیست،چراکه این موشک خیلی قوی و مخرب است و برای انگلیس همان موشک زیرکون کفایت می‌کند.

وی تاکید کرد موشک سرمات قابلیت حمل 12 کلاهک اتمی را دارد و این موشک برای انگلیس زیاد است ولی با یک یا یک و نیم پرتاب زیرکون انگلیس در خاموشی کامل فروخواهد رفت و به عصر حجر بازخواهد گشت.

این در حالی است که کدمی، پسر کوچکش را برای تحصیل به مدرسه بازرگانی لندن فرستاده است.

اظهارات وی در حالی بیان می‌شود که شب گذشته سرهنگ بازنشسته روس ارزیابی متفاوت و غیرمعمولی را از جنگ پوتین در اوکراین ارائه کرد و گفت شمشرهای اتمی، منهای تهدید ظاهری، مانند یک وسیله سرگرم کننده هستند.

میخائیل خدارنوک فرمانده سابق پدافند هوایی و فارغ التحصیل از مدارس نظامی شوروی، هشدار داد روسیه در انزوای کامل ژئوپلیتیکی است و به گفته وی هر چقدر هم از اعتراف متنفرند اما کل جهان با روسیه مخالف شده است.

وی تاکید کرد شمشیرهای هسته‌ای کمک چندانی به بازدارندگی دشمنان روسیه نمی‌کند و زمانی که تمام جهان در برابر کرملین ایستاده‌اند، این بمب‌ها اسباب بازی به نظر می‌رسند.

وی به اطرافیان توصیه کرد حس واقع‌گرایی خود را حفظ کرده و هشدار داد دیر یا زود تاریخ چنان ضربه‌ای می‌زند که پشیمان خواهیم شد.

5656