شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#لیگ قهرمانان

فکر نمی‌کردم به فینال برسند

رئیس یوفا: رئال مادرید مثل گربه ۹ جان دارد!

رئیس یوفا: رئال مادرید مثل گربه 9 جان دارد!

الکساندر چفرین، رئیس یوفا می‌گوید با رئال مشکلی ندارد و در عین حال از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان شگفت زده شده است.

به گزارش مشرق، سال گذشته و با مطرح شدن سوپرلیگ اروپا توسط رئال، بارسا و یوونتوس، یوفا با این سه باشگاه دچار مشکلاتی اساسی شد و پس از منتفی شدن این پروژه، علیه آنها شکایتی نیز مطرح کرده و به دنبال در نظر گرفتن جرایمی سنگین است که هنوز موفق به انجام این کار نشده است. صحبت از کنار گذاشتن این سه باشگاه از لیگ قهرمانان اروپا بود ولی در عمل این اتفاق رخ نداد و رئال به فینال لیگ قهرمانان مردان رسیده و تیم زنان بارسا هم در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا حاضر است.

رئیس یوفا: رئال مادرید مثل گربه ۹ جان دارد!

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در مصاحبه با سایت "esloveno ۲۴u" گفت:« مشکلی با باشگاه رئال مادرید ندارم؛ هرچند ارتباطی هم بین من و مدیران این باشگاه در حال حاضر نیست. اینکه رئال به فینال لیگ قهرمانان رسیده، به خوبی نشان دهنده این است که در رقابت‌های تحت نظر یوفا همه چیز پاک و درست است. رئال و بارسا در فینال لیگ قهرمانان مردان و زنان حاضر هستند و هیچ چیز علیه‌شان نبود.»

رئیس یوفا: رئال مادرید مثل گربه ۹ جان دارد!


چفرین در مورد رسیدن رئال به فینال گفت:« در نیمه نهایی تصور می‌کردم سیتی رئال را ببرد و به فینال برود ولی این اتفاق رخ نداد. به خصوص پس از شکست بازی رفت رئال، در مورد رسیدن‌شان به فینال تردید داشتم ولی واضح است که رئال مثل گربه، ۹ جان دارد. رئال تیمی بسیار باتجربه است هرچند از نظر من در دفاع ضعف دارند.

کریم بنزمای معجزه آسا را ​​دارند که بارها گفته‌ام به نظر من یکی از قدرنادیده‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. لوکا مودریچ هم هر چه سنش بالاتر می‌رود، بهتر کار می‌کند. لیورپول اما بازیکنان جوان‌تری دارد و در عین حال تجربه زیادی در فینال دارند که در نوع خودش بسیار مهم است. من جرات پیش بینی برنده را ندارم و به‌عنوان یک قاعده کلی من اغلب اشتباه قضاوت می‌کنم. این یک فینال فوق العاده جالب خواهد بود.»

منبع: ورزش سه