شهر خبر

عبور از فولادنوین، کلید بقای پاس در لیگ فوتبال

عبور از فولادنوین، کلید بقای پاس در لیگ فوتبال

همدان- ایرنا- هفته بیست و سوم رقابت‌های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی امشب (سه شنبه) در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که پاس در همدان میزبان فولاد نوین اهواز است.

به گزارش ایرنا، این دیدار قرار است از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

دیداری که نتیجه آن برای هر ۲ تیم بسیار حایز اهمیت است چرا که فولادنوینی‌ها همچنان شانس صعود به پلی آف لیگ ۲ را دارند و پاس نیز برای بقا باید یک برد دیگر کسب کند.

هر چند روی کاغذ صعود فولادنوین به پلی آف و سقوط پاس به لیگ سه غیرممکن است اما بازهم نمی‌توانند بی‌توجه از سه امتیاز بازی امشب عبور کنند.

هر چند روی کاغذ صعود فولادنوین به پلی آف و سقوط پاس به لیگ سه غیرممکن است اما بازهم نمی‌توانند بی‌توجه از سه امتیاز بازی امشب عبور کنند.

فولادی‌ها متفاوت با نیم فصل اول ظاهر شدند و نتوانستند در نیم فصل دوم موفق عمل کنند اما تیم پاس به مراتب بهتر از نیم فصل اول به میدان رفت و توانست از خطر سقوط رهایی یابد.

بازی رفت ۲ تیم بسیار عجیب برگزار شد و اشتباهات پیاپی دروازه بان پاس و از دست دادن موقعیت پرشمار باعث شد تا فولادی‌ها یک بر صفر پیروز میدان باشند.

سکوت معنادار هواداران
هواداران تیم پاس در روزهای اخیر سکوت اختیار کرده و انتقادهای آنان فروکش کرده است.

طرفداران تیم از اینکه پای موفق به کسب نتایج درخشان در نیم فصل دوم نشد و فرصت صعود این تیم از دست رفت، از کادر فنی انتقاد کردند.

از سوی دیگر حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس نیز در هفته‌های اخیر حضوری کم رنگ در این باشگاه داشته تا نشان بدهد از شرایط موجود راضی نیست.

البته هواداران پاس بعد از شکست این تیم در هفته بیست و یکم مقابل مس نوین کرمان خواستار برکناری کادر فنی شدند اما عابری منصور به طور رسمی مخالفت خود را اعلام کرد.

یک برد برای قطعی شدن بقا
تیم پاس برای قطعی شدن بقای خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

البته پاسی‌ها براساس شرایط جدول گروه ب نیز بقای خود را قطعی کرده‌اند اما یک پیروزی دیگر می‌تواند کمک شایانی به این تیم کند.

از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه پاس انتظار خود را از کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده و ثبت بهترین جایگاه را اعلام کرده و باید دید چه وضعیتی پیش خواهد آمد.

۴ مسابقه تا پایان فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی مانده و پاس هم اکنون با ۲۸ امتیاز رتبه دهم جدول را در اختیار دارد.

آن‌ها با منطقه سقوط هشت امتیاز فاصله دارند منتهی این فاصله به معنای پایان کار پاس نیست و همچنان باید تلاش کنند.

نیم نگاه فولاد به لغزش مدعیان
۱۲ امتیاز سهم هر تیم تا پایان فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور است و در این بین اگر از شاهین ۴۵ امتیازی عبور کنیم، ون پارس با ۳۷ امتیاز دوم، خلیج فارس ماهشهر و اسپاد تهران هر کدام با ۳۵ امتیاز سوم و چهارم، شهید قندی یزد و نود ارومیه هر کدام با ۳۴ امتیاز پنجم و ششم و فولادی‌ها با ۳۳ امتیاز هفتم هستند.

در واقع فولاد با تیم رده دوم جدول که به پلی آف راه می‌یابد، پنج امتیاز اختلاف دارند و همین مساله باعث شده تا آن‌ها امیدوار به لغزش بالانشین‌های گروه ب باشند.

فولاد با تیم رده دوم جدول که به پلی آف راه می‌یابد، پنج امتیاز اختلاف دارند و همین مساله باعث شده تا آن‌ها امیدوار به لغزش بالانشین‌های گروه ب باشند.

آن‌ها در سه دیدار اخیر خود صاحب یک برد، یک تساوی و یک شکست شدند که نشان می‌دهد حال و روز خوشی را سپری نمی‌کنند و برد این تیم به لطف کناره گیری گل ریحان البرز از لیگ ۲ و رای به سه بر صفر شدن بازی داشت.

حالا فولادی‌ها برای اینکه شانس حضور در پلی آف را داشته باشند، ابتدا باید همه مسابقات باقی مانده را با برد به پایان برسانند و از سوی دیگر منتظر نتیجه نگرفتن حریفان خود باشند.

بازی در هوای قهوه ای
آب و هوای شهرستان همدان در روزهای اخیر درگیر آلودگی‌ است، به طوریکه امروز فعالیت‌های ورزشی در فضای باز ممنوع اعلام شد.

با این حال بازی امروز ۲ تیم در شهر مریانج واقع در پنج کیلومتری مرکز همدان برگزار خواهد شد و حضور تماشاگران نیز ممنوع است.

مسوولان برگزاری مسابقات نیز اعلام کردند که این دیدار به طور قطع برگزار می‌شود و اما تیم پاس تصمیم گرفته تا این مسابقه از شبکه استانی همدان پخش نشود.

پاسی‌ها در شرایطی در این دیدار به میدان می‌روند که پاداش نقدی به اعضای تیم پرداخت شده تا با انگیزه مضاعف گام به میان بگذارند.

برنامه بازی‌های امشب لیگ ۲

سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

عقاب تهران - مس نوین کرمان - ورزشگاه متعاقبا اعلام می‌شود
امیر سجاد فتوحی - مسعود شیرانی - مرتضی باقری - رسول شهیدی - ناظر داوری: دانیال مرادی

پاس همدان - فولادنوین اهواز - ورزشگاه حاجی بابایی همدان
هادی صحرایی - محمد حیدری - داوود عروجلو - سالار نظریان - ناظر داوری: حسین مقابل‌ای

مهیارایمان سبز فارس - اترک بجنورد - ورزشگاه دستغیب شیراز
محمد نیک نژاد - سعید وطن پرستان - حامد اقبال - دانیال طاهری - ناظر داوری: عبدالرسول استاد زاده

نود ارومیه - ون پارس اصفهان - ورزشگاه باکری ارومیه
حمید حاج ملک - امیر قاسمی - حسن یوسفی صفت - محمدرضا مهرگان - ناظر داوری: ایرج ساعدی

خلیج فارس ماهشهر - اسپاد تهران - ورزشگاه شهدا ماهشهر
هادی علی نیافر - کوروش صارمی - مسعود مرادی - فرزاد امرایی - ناظر داوری: سعادت الله باغبانی

شاهین بندرعامری - شهید قندی یزد - ورزشگاه مهدوی بوشهر
سعید کیانی - مجتبی خواجه‌ای - صباح کیانفر - منصور شیخی - ناظر داوری: وحید مالکی