شهر خبر

مسمومیت موضوع جمعیت تحت تاثیر فرهنگ غربی/ مسئله جمعیت دغدغه رهبر معظم انقلاب است

مسمومیت موضوع جمعیت تحت تاثیر فرهنگ غربی/ مسئله جمعیت دغدغه رهبر معظم انقلاب است

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه جمعیت، هوا تحت تاثیر فرهنگ غربی مسموم شده است و تلاش زیادی از سوی بخش های فرهنگی لازم است تا این هوا تصفیه شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وحید یامین پور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم ایران جوان، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و بنیاد ملی خانواده در اولین سال اجرای قانون جوانی جمعیت این برنامه را تدارک دیدند تا از فعالان عرصه جمعیت تقدیر شود. 

وی گفت: موضوع جمعیت یکی از دغدغه های اصلی اهل فکر و به خصوص رهبر معظم انقلاب است. موضوع جمعیت نقطه اتصال دولت و حاکمیت با سازمان های فرهنگی است. ریل گذاری و قانون گذاری مربوط به دولت و حاکمیت و بخش اجرایی و فرهنگ سازی مربوط به فعالان فرهنگی، سازمان های مردم نهاد، اصحاب رسانه و … است.

یامین پور ادامه داد: در حوزه جمعیت، هوا تحت تاثیر فرهنگ غربی مسموم شده است و تلاش زیادی از سوی بخش های فرهنگی لازم است تا این هوا تصفیه شود آنچه که از طرف دولت برمی اید بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب برای همکاری سازمان های مردم نهاد با یکدیگر است.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پیش از اقدامات زیادی در حوزه جمعیت انجام شده بود اما امیدوارم از امروز به بعد شاهد فضا و میدان جدیدی برای تاثیر گذاری در عرصه جمعیت باشیم.

انتهای پیام