شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

حمیدرضا گرشاسبی:

نکونام از فولاد جدا نمی‌شود/ نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا بشود

نکونام از فولاد جدا نمی‌شود/ نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا بشود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان جدایی جواد نکونام را از تیم فوتبال این باشگاه تکذیب کرد و گفت: قول و قرارهایمان را با نکونام برای فصل بعد گذاشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یک فصل موفق را با این تیم پشت سر گذاشت. نکونام ضمن کسب جام سوپرکاپ ایران با فولاد، در لیگ قهرمانان آسیا هم به عنوان نماینده ایران از مرحله گروهی صعود کرد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

این موفقیت‌ها باعث شده تا از همین حالا بحث جدایی نکونام از فولاد و انتخاب تیم جدید مطرح بشود؛ با این حال حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد که چنین اخباری صحت ندارد.

گرشاسبی گفت: قطعاً مربیان و بازیکنان موفق خواهان دارند ولی ما با نکونام قول و قرارهایمان را گذاشته‌ایم و داریم برای فولاد مقتدر در فصل آینده و ادامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی می‌کنیم که اینجا باید یک رکورد جدید زده بشود.

«آیا منظورتان این است که می‌خواهید با فولاد قهرمان آسیا بشود؛ در حالی که با پرسپولیس نتوانستید به این عنوان دست پیدا کنید؟» گرشاسبی که سابقه مدیرعاملی در پرسپولیس را هم دارد، در پاسخ به این سئوال گفت: نگذاشتند پرسپولیس قهرمان آسیا شود. با تغییرات و دخالت افراد تصمیم گیرنده نوار پیروزی و موفقیت پرسپولیس بریده شد.