شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اتوبوس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:

تصادف اتوبوس و کامیون در محور دامغان_سمنان / یک نفر جان باخت

تصادف اتوبوس و کامیون در محور دامغان_سمنان / یک نفر جان باخت

سمنان_مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از برخورد اتوبوس و کامیون بنز در محور دامغان_شاهرود خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۳:۱۰ بامداد تصادف اتوبوس با کامیون بنز در کیلومتر ۴۵ محور دامغان_شاهرود به پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر نعیم‌آباد گزارش شد، ابراز داشت: در این سانحه رانندگی ۳۱ نفر دچار حادثه شدند.

وی بابیان اینکه ۱۸ مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند، افزود: متأسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه علت حادثه طبق نظر پلیس‌راه به رسانه‌ها اعلام می‌شود، ابراز داشت: علت بیشتر حوادث ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است که رعایت همین نکات به‌ظاهر ساده می‌تواند از بروز این اتفاقات تلخ جلوگیری کند.

محمدخانی بابیان اینکه نیمه‌های شب ساعت ۲:۴۳ واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۲۷ محور دامغان_ فولاد محله به وقوع پیوست، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: از رانندگان انتظار می‌رود با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی سفر خوبی را برای همراهان رقم بزنند و در صورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی حتماً استراحت و سپس طی مسیر کنند.