شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سازمان سینمایی

ابراهیم اصغری: جوانگرایی در سازمان سینمایی را می‌توان به فال نیک گرفت

ابراهیم اصغری: جوانگرایی در سازمان سینمایی را می‌توان به فال نیک گرفت

ابراهیم اصغری معتقد است که جوانگرایی در انتخاب مدیران سازمان سینمایی اتفاق مثبتی در دولت حاضر است.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: در رویکرد سازمان سینمایی با مدیریت محمد خزاعی حضور جوانان در سمت مدیر کاملاً به چشم می‌خورد که آن را باید به فال نیک بگیریم. به نظر من هنوز زود است که بخواهیم عملکرد سازمان سینمایی و افرادی که در سمت مدیر در آن کار می‌کنند را مورد قضاوت قرار دهیم.

اصغری خاطرنشان کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی برای سینما رخ دهد و پیشنهادم به مدیران جدید این است که از بحث‌های غیر کارشناسی فاصله گرفته و تمام قوای ذهنی خود برای سینما و مشکلات آن صرف کنند. مدیران باید انگیزه داشته باشند و آنچه که مشخص است مدیران جوان همیشه انگیزه بیشتری دارند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: آنچه که دولت حاضر در سینما دنبال می‌کند سینمای ارزشی است و امیدوارم با وجود این مدیران و سیاستی که حاکم است شاهد این اتفاق باشیم. من به بهتر شدن شرایط بسیار امیدوار هستم و فکر می‌کنم اجرایی شدن بسیاری از اهداف دولت مسئله‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای حل مشکلات دهه‌های گذش در همه زمینه‌ها اعم از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نیاز به حرکتی انقلابی داریم و سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست و من فکر می‌کنم دولت حاضر هم چنین برنامه‌ای دارد ولی هنوز عملکرد چندانی از دولت دیده نشده و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد دارد. قطعاً بد بودن شرایط اقتصادی دولت را در مسیر تحقق اهدافش با مشکل مواجه خواهد کرد ولی امیدوارم دولت توانایی مدیریت این بحران را داشته باشد و مشکلات را کنار بزند.

انتهای پیام