شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پیش فروش

مدیر فروش برند لاماری از دو روش فروش فوق العاده و پیش فروش عادی خبر داد

مدیر فروش برند لاماری گفت : شرکت آرین پارس موتور، خودرو لاماری‌ایما را در دو روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی و تحویل 80 روزه و پیش فروش عادی با تحویل 120 روزه، عرضه خواهد کرد.

لاماری.webp

 


علی موسوی، مدیر فروش برند لاماری گفت: در روش فروش فوق العاده قیمت قطعی با تحویل 90 روز کاری در نظر گرفته شده است که امید داریم جزو شرکت های خوش قول باشیم و طبق برنامه ریزی های انجام شده، روند فروش خود را به جلو ببریم. در روش پیش‌فروش عادی هم تحویل 120 روزه خواهیم داشت که 50 درصد مبلغ را در پیش فروش اخذ می کنیم؛ با 4 میلیون و 500 هزارتومان و در فروش فوق العاده در قیمت 989 میلیون تومان، کل مبلغ لاماری ایما را به صورت کامل اخذ خواهیم کرد. 
وی افزود: روال خرید به گونه ای است که مشتریان پس از انتخاب نام شرکت آرین پارس موتور در سامانه تخصیص خودرو، می توانند خودرو لاماری را انتخاب کنند و سپس طرح مورد نظر را انتخاب کنند. 
 از سهمیه ای که برای این سایت در نظر گرفته شده است، مطابق با قانون مجلس، قانون جوانی جمعیت، 50 درصد سهمیه به این سایت اختصاص پیدا کرده است. محدودیت هایی که اعلام شده برای طرح جوانی جمعیت وجود ندارد؛ با این حال متقاضیان با ورود صرفاً یک کدملی می توانند خرید یک دستگاه را انجام بدهند. 
موسوی در ادامه گفت : امیدواریم که این طرح در طی یک هفته ادامه یابد. قرعه کشی توسط ما در سازمان حمایت انجام خواهد شد و نتیجه ای که حاصل شود، طی یک لیست تا چند برابر ظرفیت به ما اعلام خواهد شد. موضوع پلاک فعال و گواهینامه معتبر با پلیس راهور هماهنگی های لازم انجام خواهد شد. سپس سامانه فروش لاماری، به نشانی sales.lamari.ir برای تکمیل وجه و تکمیل ثبت نام و پس از آن عقد قرارداد و مراجعه به نمایندگی ها اعلام خواهد شد. 
در مرحله فعلی به دلیل حساسیت وزارت صمت و اداره کل خودرو داشته است، مجبور به حضور در فرآیند قرعه کشی هستیم. بعد از گذشت این مراحل، با انجام آنالیزهای لازم بر روی سایت، در مورد ادامه و یا عدم روند قرعه کشی تصمیم گیری های لازم انجام خواهد شد.ما آمادگی انجام هرگونه همکاری را با وزارت صمت در این زمینه خواهیم داشت. 
تنها دغدغه ای که در این زمینه وجود دارد، موضوع زمانی است که قرعه کشی ها به خود اختصاص می دهند. همچنین موضوع نقدینگی ها که متأثر از موضوع زمان قرعه کشی ها به علت دیرکرد پرداخت مشتریان صورت می گیرد. 
مدیر فروش برند لاماری با اشاره به مسائل عرضه و تقاضای سازمان ها افزود: درخواست هایی که از سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف دریافت کرده ایم؛ هم از لحاظ برندینگ محصول و هم از لحاظ تأمین نیاز مشتریان موضوع قابل توجهی است. دغدغه نمایندگان فروش ما به دلیل وقفه چندساله در عرضه میتسوپیشی و هزینه های زیادی که از قبل این مساله متوجه آنها شده است، منجر به این شد که درخواست رسیدگی به این موضوع در کمیته خودرو بررسی شود و سهمیه ویژه ای را به آنها اختصاص دهد. 

 وی در مورد ارائه محصولات جدید نیز گفت: دو محصول جدید دیگر نیز در سال جاری خواهیم داشت؛ SUV کلاس B  و یک سدان کلاس C که امیدداریم در کوارتر سوم و چهارم سال جاری از آنها رونمایی شود. 
علی موسوی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر میزان ظرفیت فروش در این طرح گفت: سفارش اولیه ما 500 دستگاه است، بخشی از این تعداد را که فعلا وزارت صمت  مجوز اعلام آن را به ما نداده است، به ما مجوز داده که در این سامانه تحت این دو شرایط فروش اعلام کنیم و بقیه طی مراحل آتی بعد از آنالیز دیتاها، براساس آنچه که برروی سایت اتفاق خواهد افتاد، مشخص می شود؛ براساس تعداد متقاضیان و اینکه آیا به حد نصاب لازم رسیده است؛ به این دلیل که ما در حال حاضر هیچ ایده ای در مورد میزان تقاضای مردم نداریم. با این حال امیدواریم که خودرو مورد پسند مردم قرار بگیرد. در صورتی که تقاضا ادامه پیدا کند، تیراژ در سال آینده دوبرابر خواهد شد. تیراژ امسال براساس آنچه سفارش گذاری شده و برنامه ریزی تولید صورت گرفته، 3500 دستگاه است و تلاش است که در صورتی که سطح داخلی سازی افزایش پیدا کند، این رقم در سال آینده به دوبرابر ظرفیت خود افزایش پیدا کند.