شهر خبر

پرستیژ، مدل جدید دیگنیتی با موتور ۲۳۰ اسب بخاری در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد

چند روزی است که بیلبوردهای دیگنیتی پرستیژ را در سطح شهر تهران مشاهده می‌کنیم که همگی آنها روی یک نکته خاص تاکید دارند: موتوری با قدرت ۲۳۰ اسب بخار.

پس از آنکه گروه بهمن خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم را به بازار عرضه کرد، این خودروها علی رغم مبدا چینی خود، توانستند تا حدی اعتماد مشتریان را به دست آوردند و اسم و رسمی را برای خود در بازار دست و پا کنند. البته ظاهر نسبتا جذاب آنها در این موضوع بی تاثیر نبود.

 

حال شرکت بهمن تیپ جدید دیگنیتی را با نام «پرستیژ»، که اشاره ای هم به بازار هدف آن دارد، در نمایشگاه خودرو به طور رسمی رونمایی کرده است تا با برطرف کردن کاستی های تیپ قبلی، با استفاده از موتور ۲ لیتری پرقدرت تر جدید با حدود ۸۰ اسب بخار قدرت بیشتر و همچنین به کار گرفتن گیربکس ۶ سرعته ساخت «پاور تِک» به جای گیربکس ضریب پیوسته قبلی، به طور جدی تری مشتریان کراس اوورهای لوکس را هدف قرار دهد.

البته باید دید که این ارتقای پیشرانه چقدر روی قیمت خودرو تاثیر می گذارد و همچنین آیا ظرفیت عرضه این خودرو بر خلاف دیگنیتی و فیدلیتی پرایم به حدی خواهد بود که قیمت متعادل تری در بازار داشته باشد یا نه؟ سوال‌ هایی که برای رسیدن به پاسخ آنها باید منتظر باشیم و بازار این خودرو را دنبال کنیم.

مشاهده مشخصات کامل دیگنیتی پرستیژ