شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#هندبال

دهقانی: حمایت باشد، برای هدایت هندبال بانوان به سمت گزینه بهتر می‌رویم

دهقانی: حمایت باشد، برای هدایت هندبال بانوان به سمت گزینه بهتر می‌رویم

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: با چند مربی خارجی صحبت شده و شرایط مربیان داخلی را هم بررسی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افسانه دهقانی درباره مسابقات لیگ هندبال و اینکه تا لحظه آخر مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود، اظهار داشت: در لیگ امسال حضور بازیکنان ملی را در رده‌های مختلف سنی و همین‌طور مسابقات آسیایی و جهانی شاهد بودیم. از طرفی پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف باعث شد تیم‌ها و بازیکنان با آمادگی بالا در لیگ شرکت داشتند. به همین دلیل لیگ پویا و منظمی داشتیم که نتایج اصلاً قابل پیش‌بینی نبود.

وی افزود: تیم ملایر که برای اولین بار به لیگ برتر آمده بود، در بازی قبل با اختلاف بسیار کم نتیجه را واگذار کرد و این تیم می‌توانست یکی از مدعیان قهرمانی باشد. لیگ پویایی داشتیم و این نشان دهنده پتانسیل بالای هندبال است که آینده درخشانی هم برای این رشته پیش‌بینی می‌کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال درباره اینکه قرار بود فدراسیون درباره مربی خارجی و مدیرفنی داخلی به جمع‌بندی برسد و نتیجه این موضوع چه شد؟ گفت: اگر هندبال در لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار بگیرد، 5 اعزام داریم، در غیر این‌صورت 4 اعزام قطعی داریم. با توجه به بودجه فدراسیون‌ برای این 4 رویداد، مهمترین موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، همین بحث مالی است.

دهقانی گفت: با چند مربی خارجی صحبت شده و مربیان داخلی را هم بررسی کردیم. دستمزدی که آنها پیشنهاد می‌دهند، اگر در توان فدراسیون باشد، وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت کرده و اسپانسرها هم کمک کنند، طبیعتاً به سمت گزینه بهتر می‌رویم. البته که مربیان داخلی هم از بهترین‌ها هستند اما اگر بودجه کافی نداشته باشیم از مربیان خوب خودمان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/