جوسازی رانتخواران ارزی علیه اقدامات اقتصادی دولت!

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به مدیریت دولت در زمینه ارز ترجیحی و گرانی ها ی سرسام آور تاکید کرد: گرانی های فعلی تا حد زیادی نتیجه اقدامات اشتباه اقتصادی است که در دولت تدبیر و امید اتخاذ شد.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت سیزدهم با اصلاحات اقتصادی و ارزی به دنبال آن است که قیمت ارز به ثبات برساند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: به واقع اگر این اصلاحات ارزی و اقتصادی انجام شود، انتظار داریم که در سال آینده شاهد ثبات اقتصادی در کشور باشیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت روحانی بدون حساب و کتاب ارز ترجیحی را به همه افراد که ارز می‌خواستند، اختصاص می داد و همین مسئله باعث شد ذخایر ارزی کشور تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: این در حالی است که دولت فعلی باید اصلاحات اقتصادی و ارزی را در دستور کار خود قرار دهد که در این موضوع پیشگام بوده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت سیزدهم به دنبال آن است که ارزش پول ملی حفظ و نقدینگی کنترل شود که این کار ثبات اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و مردم تاثیرات مثبت آن را در آینده خواهند دید.

جوسازی رانتخواران ارزی علیه اقدامات اقتصادی دولت!

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش زیادی از ارز ترجیحی به جیب رانت‌خواران رفت و این افراد از اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح نظام ارزی است، به شدت ناراحت هستند و به همین دلیل علیه دولت جوسازی می کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت به دنبال رفع ریشه‌ای مشکلات اقتصادی کشور است و همه باید با دولت همراهی کنیم.