شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نتایج

محرمی:

استعفاهای گل‌محمدی روی تیم تأثیر گذاشت

محرمی: چه بر سر لک آمده که سایه توپ را می‌زند؟!/ استعفاهای گل‌محمدی روی تیم تأثیر گذاشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت که استعفاهای یحیی گل‌محمدی در نتایج سرخپوشان و عدم دستیابی این تیم به ششمین قهرمانی متوالی تأثیرگذار بوده است.

به گزارش مشرق، مجتبی محرمی در خصوص مسجل شدن قهرمانی استقلال در فاصله سه هفته مانده به اتمام لیگ اظهار داشت: در این هفته‌ها گل‌هایی که خوردیم، بد بود. نمی‌دانم چه بر سر حامد لک آمده است. این اصلاً قابل قبول نیست که توپ از دستش در برود یا به جای توپ، سایه را بزند. مسائل مدیریتی و مشکلات هم بود، برای استقلال هم که خیلی پنالتی گرفتند، اما مبارک‌شان باشد. قهرمانی‌شان را تبریک می‌گویم و اصلاً مشکلی نیست. زیبایی فوتبال به همین است. اگر بخواهیم از مواردی که در قهرمانی‌شان نقش داشت بگوییم، کار جالبی نیست.

وی افزود: یحیی گل‌محمدی هم اشتباه کرد، استعفاها و رفتن و برگشتن‌های او روی تیم تأثیر داشت. حالا باید تا فصل بعد منتظر باشیم که پرسپولیس دوباره مقتدرانه در مسابقات ظاهر شود.

محرمی در خصوص اینکه گفته می‌شود جدا شدن شاکله اصلی تیم برانکو از پرسپولیس منجر به افت فاحش این تیم شده، عنوان کرد: به هرحال نفرات او هم رفتند که بازیکنان خوبی بودند. بهترین بازیکنان ما را گرفتند و به جایش بازیکن خوب نیامد. در مقابل استقلال توانست مهره‌های خوبی جذب کند چون آنها مشکلات مدیریتی پرسپولیس را نداشتند. در مورد پرسپولیس برخلاف استقلال اقدامی انجام نشد و این باشگاه دائما در معرض شکایت و پنجره بسته بود. مدیریت دو باشگاه را هم وزارت ورزش دارد، مشکلات یکی حل شد و مشکلات یک باشگاه هم نه. استقلال توانست بازیکن بگیرد اما پرسپولیس نتوانست. به هرشکل هرچقدر هم از نظر بدنی خوب باشی اما از نظر ذهنی قابل قبول نباشی، کار پیش نمی‌رود.

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی در خاتمه درباره بازی ۱۵ خرداد ایران با کانادا گفت: وقتی نمی‌شود با تیم‌های اروپایی بازی کرد، خوب است با همین کانادا بازی کنیم. باید بازی تدارکاتی داشته باشیم تا بازیکنان در شرایط خوب قرار بگیرند، امیدوارم در جام جهانی به مرحله بالاتر صعود کنیم.

منبع: تسنیم