شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رسانه ملی

نوید محمودی: از آمدن افراد جوان با افکار نو استقبال می‌کنم/برگرداندن مخاطبین فاصله گرفته از رسانه ملی اولویت دارد!

نوید محمودی: از آمدن افراد جوان با افکار نو استقبال می‌کنم/برگرداندن مخاطبین فاصله گرفته از رسانه ملی اولویت دارد!

نوید محمودی تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی «دلدار» و «سایه بان» در خصوص انتخاب جدید مدیر تلویزیون برای معاونت سیما با خبرگزاری برنا به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روز دوشنبه پیمان جبلی ، رئیس سازمان صدا و سیما در پی حکمی آقای محسن برمهانی را به عنوان معاون سیما برگزید و از حمید شاه آبادی معاون سیمای سابق بابت تلاشش در عرصه سیما در طی این سال ها تقدیر و تشکر کرد.

نوید محمودی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص حکم پیمان جبلی و انتخاب معاون سیمای جوان گفت: از محسن برمهانی شناخت چندانی ندارم اما به طور کل از آمدن افراد جوان با افکار نو و جدید بسیار استقبال می کنم.

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه اولویت هایی در سیما وجود دارد که باید به آن ها پرداخته شود اظهار کرد: برگرداندن مخاطبین فاصله گرفته از رسانه ملی به این سمت به شدت اولویت به حساب می آید و همان طور که رئیس سازمان صدا و سیما این نکته را تایید کرد باید تدبیری اندیشید. در چند دهه گذشته تلویزیون دارای مدیرانی بود که آن ها مدام در حال تغییر بودند و از این شبکه به آن شبکه می رفتند ولی درحال حاضر رسانه ملی پوست اندازی کرده است و تیم های جدیدی را به صف کرده است.

نوید محمودی در پایان و در خصوص مدیران جدید شبکه ها افزود: این تغییرات در شبکه ها بعد از سال ها نیز بسیار اتفاق جدیدی به شمار می آید و این اتفاق را مثبت می بینم اما در پایان مسئله ای که برای تلویزیون مهم است این است که مردمی که صاحبان تلویزیون هستند مخاطبان آن هم باشند و همه باید تلاش کنند تا این اتفاق رخ دهد و امیدوارم تمامی افرادی که در این رسانه دست دارند به موفقیت برسند.

انتهای پیام/