شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اینتر#ایتالیا

اینتر پا پس نکشید؛ تکلیف قهرمانی سری‌آ به روز آخر کشیده شد

اینتر پا پس نکشید؛ تکلیف قهرمانی سری‌آ به روز آخر کشیده شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با پیروزی برابر کالیاری، تکلیف قهرمانی سری آ ایتالیا را به روز آخر کشاند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال کالیاری و اینتر در چارچوب هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا در ورزشگاه ساردینیا آرنا برگزار شد و در نهایت این بازی با با نتیجه سه بر یک به سود اینتر پایان یافت. 

اینتر با پیروزی آث میلان برابر آتالانتا برای حفظ شانس قهرمانی باید کالیاری را از پیش رو برمی داشت. از این رو شاگردان سیمونه اینزاگی بازی را از همان ابتدا هجومی شروع کردند و در نهایت در دقیقه ۲۵ توسط متئو دارمیان موفق شدند به گل نخست خود برسند. 

در نیمه دوم حملات اینتر ادامه داشت و در دقیقه ۵۱ لائوتارو مارتینز توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. کالیاری که در منطقه سقوط از سری آ قرار دارد، بعد از گل دوم و دو دقیقه بعد توانست با سوپر گل لیکوگیانیس یکی از گل‌های خورده را جبران کند. 

در ادامه مارتینز بار دیگر در دقیقه ۸۵ موفق به گلزنی شد تا در نهایت اینتر با نتیجه سه بر پیروز این دیدار شود. 

نراتزوری با این نتیجه ۸۱ امتیازی شد و در فاصله ۲ امتیازی میلان صدرنشین قرار گرفت. کالیاری نیز با این شکست ۲۹ امتیازی ماند و در رده هجدهم جای گرفت تا همچنان در خطر سقوط از سری آ باشد.   

ساعتی پیش دیدار تیم‌های فوتبال آث‌میلان و آتالانتا برابر یکدیگر قرار گرفتند و میلان موفق با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهد. 

با این نتایج تکلیف قهرمانی اسکودتو به هفته پایانی کشیده شد. جایی که میلان باید به میهمانی ساسولو برود و در طرف دیگر اینتر میزبان سمپدوریا باشد. هفته پایانی سری آ یکشنبه ۱ خرداد برگزار خواهد شد.