شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#یزد

طلوع کیان: گام به گام پیش می‌رویم/ پرین: به سطح یک تیم برنده نزدیک می‌شویم

طلوع کیان: گام به گام پیش می‌رویم/ پرین: به سطح یک تیم برنده نزدیک می‌شویم

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: ما سعی می‌کنیم ترکیب‌های مختلف را آزمایش کنیم و گام به گام پیش پیش می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا طلوع کیان، سرمربی تیم شهداب یزد در مورد پیروزی تیمش مقابل الریان قطر در مسابقات باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: الریان یک تیم حرفه‌ای است اما ملی‌پوشان قطری، اجازه همراهی این تیم را نداشتند. الریان، کیفیت مطلوب و پتانسیل بالایی دارد. 

سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: ما می‌خواستیم عملکرد بهتری نسبت به روز گذشته داشته باشم و تا حدودی هم این  اتفاق افتاد. ما سعی می‌کنیم ترکیب‌های مختلف را آزمایش کنیم و گام به گام پیش پیش می‌رویم. حریف بعدی ما نماینده قزاقستان است که تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است. 

طلوع کیان ادامه داد: هر مربی روش خاص خودش دارد. من تمام حرف‌های خود را در تمرین و آنالیز می‌زنم و علاقه‌ای به نمایش و هیاهو کنار زمین ندارم. من می‌خواهم بازیکنان با آرامش کار کنند و از جانب من تحت فشار نباشند. 

مهدی مهدوی، کاپیتان تیم شهداب نیز گفت: ما سوار بازی بودیم و دلیل عدم هماهنگی در ست نخست این بود که برای اولین بار با چنین ترکیبی وارد زمین می‌شدیم. 

جان گردون پرین، بازیکن کانادایی تیم شهداب نیز تصریح کرد: تمام تمرکز من روی بازی خودمان بود تا بهتر بازی کنیم و خوشحالم که عملکرد خوبی داشتیم. ما رفته رفته به سطح یک تیم برنده نزدیک می‌شویم. 

انتهای پیام/