شهر خبر

عضو هیات رئیسه: در جریان استعفای دبیر فدراسیون تیراندازی نبودم

عضو هیات رئیسه: در جریان استعفای دبیر فدراسیون تیراندازی نبودم

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی در واکنش به استعفای دبیر این فدراسیون گفت: متاسفانه در جریان روند این استعفا نبودم. بدون شک اگر مطلع می‌شدیم، یا برای ماندن وی تلاش می‌کردیم، یا با معرفی فردی اصلح و آشنا به این رشته، مانع خالی ماندن پست دبیری تیراندازی می‌شدیم.

ابراهیم برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از شرایط به وجود آمده متاسفم. اینکه دبیر فدراسیون نیامده برود، خوب نیست و اگر از موضوع با خبر می‌شدیم، فکری اساسی برای کرسی دبیری می‌کردیم که روند کار و فعالیت‌های فدراسیون دچار مشکل نشود.

وی ادامه داد: بدون شک مرتضی قربانی رئیس فدراسیون در تلاش است تا امور به بهترین شکل ممکن پیش برود، در همین راستا و براساس اساسانامه جدید می‌توانستیم نشست فوق‌العاده برگزار کنیم تا در این خصوص به اجماع نظر برسیم. رئیس فدراسیون گزینه‌های خود را معرفی می‌کرد و اعضای هیات رئیسه نیز با رای موافق یا مخالف خود در این راه گام بر می‌داشتند.

ملی‌پوش اسبق و المپیکی تیراندازی یادآور شد: ۳ روز از استعفای سیدجعفر موسوی می‌گذرد و من ساعتی پیش از طریق رسانه‌ها مطلع شدم که دبیر فدراسیون استعفا کرده و رفته است. تلاش همه ما در فدراسیون اعتلای این ورزش و رسیدن به قله‌های مرتفع ورزش قهرمانی است و امیدوارم با خرد جمعی بتوانیم به این مهم برسیم.

موسوی که اوایل اسفندماه سال گذشته به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی، راهی این فدراسیون شده بود، از سمت خود استعفا کرد. وی علت خداحافظی خود را برآورده نشدن انتظاراتش اعلام کرده است.