شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#جدید#مدیرکل#ستاد#اجرایی#فرمان#امام#استان#معارفه

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم معارفه شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم معارفه شد

قم-ایرنا-مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم روز یکشنبه طی آیینی معارفه و از تلاش‌های مدیرکل سابق این نهاد قدردانی بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و مدیرکل سابق ستاد اجرایی فرمان امام راحل در قم در بخشی از این جلسه طی سخنانی، بیان کرد: مهم در قرارگیری در هر مسوولیتی منشا اثربودن و برداشتن گام های مثبت در مسیر بهبود وضعیت عمومی مردم است.

محسن امیدیان با بیان اینکه ستاد فرمان اجرایی امام یک دستگاه تاثیرگذار و مهم در سطح کشور است، اظهار داشت: اعضای ستاد فرمان اجرایی امام در استان قم بدون حاشیه، اخلاص و جهادگونه مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم طی چندماه اخیر در تلاش بود تا انحصار در فعالیت های اجتماعی را کنار بزند و با حمایت و ساماندهی از گروه های مختلف جهاد و مردمی در توزیع عادلانه تر سرانه ها و امکانات گام بردارد.

گفتنی است در این آیین طی حکمی از سوی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احمد عبدی بعنوان مدیرکل استان قم ستاد مذکور منصوب شد.

احمد عبدی از حقوقدانان فعال و سوابقی همچون مسوول دفتر استاندار، مدیرفرهنگسرای جوان، نایب رییس هیات مدیره منطقه ویژه سلفچگان را در سوابق خود دارد و از جوانان انقلابی و جهادی استان قم می باشد./