شهرخبر

حزب‌الله لبنان: نتیجه انتخابات را هرچه که باشد می‌پذیریم

شیخ نعیم قاسم: سردار سلیمانی شهید امت بود

شیخ نعیم قاسم گفت: نتایج انتخابات را آنگونه که هست و صرف نظر از نحوه توزیع آرا می‌پذیریم و برای پیشرفت لبنان دستان خود را به سوی همه طرف‌ها دراز می‌کنیم.

به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان پس از شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور و انداختن رأی خود به صندوق در حوزه انتخاب منطقه «الباشوره» در بیروت گفت: از همه می‌خواهم برای طرح دیدگاه و نظر خود در انتخابات شرکت کنند. ما ایمان داریم که شرایط لبنان به گونه‌ای است که مستلزم همکاری همه طرف‌ها است.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: نتایج انتخابات را آنگونه که هست و صرف نظر از نحوه توزیع آرا می‌پذیریم و برای پیشرفت لبنان دستان خود را به سوی همه طرف‌ها دراز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این دوره از مجلس همه اقشار و طیف‌ها نماینده خواهند داشت. نبرد، نبرد انتخاب‌های سیاسی است و پس از انتخابات، هیچکس حق ندارد بگوید مجلس نماینده اقشار و دیدگاه‌های مختلف نیست.

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد: روند برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و هیچ ملاحظه اساسی و ماهیتی وجود ندارد و نتیجه همان خواهد بود که مردم انتخاب می‌کنند.

شیخ نعیم قاسم در پایان گفت: این انتخابات، تعیین کننده است زیرا لبنان را از مرحله فروپاشی به مرحله خیزش و توسعه منتقل می‌کند.

منبع: مهر