شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ «قهرمان» وارد می‌شود

ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ «قهرمان» وارد می‌شود

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال در هفته‌ای که قهرمانی‌اش در لیگ برتر را قطعی کرد بیشترین سهم را در ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت دیدار، دیروز(شنبه) به انجام رسید و ۱۷ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تنها یک بازی گلی در برنداشت. در این هفته تنها ۲ تیم میزبان موفق به ثبت پیروزی شدند و سه مسابقه با برتری تیم‌های میهمان خاتمه پیدا کرد.

در این هفته شاهد حضور نمایندگان ۹ باشگاه در ترکیب منتخب هفته هستیم که سهم استقلال با سه بازیکن بیش از بقیه تیم‌ها است.

گلر: مهرداد بشاگردی(هوادار):

گلر کهنه‌کار هوادار بعد از چند هفته دوباره به ترکیب اصلی برگشت و نمایش درخشانی داشت. بشاگردی با مهار پنالتیِ احمدرضا زنده‌روح، نقش مهمی در پیروزی تیم رضا عنایتی ایفا کرد. به جز او محمدرضا اخباری نیز هفته خوبی را پشت سر گذاشت.

ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ «قهرمان» وارد می‌شود

مدافعان: میلاد فخرالدینی(آلومینیوم)، هادی محمدی(تراکتور)، محمد نژاد مهدی(سپاهان)، مسعود ابراهیم‌زاده(ذوب‌آهن):

میلاد فخرالدینی هم گلی زودهنگام را از روی یک ضربه ایستگاهی برای تیمش به ثمر رساند و هم در انجام وظایف دفاعی خود عملکرد بدون اشتباهی داشت و نمره قبولی گرفت.

هادی محمدی نیز دیگر بازیکن بی‌اشتباه هفته بیست و هفتم در خط دفاعی بود. محمدی مقابل تیم سابق خود نمایش مثبتی داشت و کمک کرد تا تی‌تی‌ها بدون دریافت گل و با یک امتیاز به تبریز بازگردند.

محمد نژادمهدی بعد از لیگ قهرمانانی کابوس‌وار توانسته به خوبی خودش را احیا کند. او مقابل پرسپولیس زننده اولین گل بازی به زیباترین شکل ممکن بود. نژادمهدی در امور تدافعی نیز رضایت محرم نویدکیا را به دست آورد.

در نهایت به مسعود ابراهیم‌زاده می‌رسیم. مدافع کناری و باتجربه ذوب‌آهن که در مقابل تیم اسبقش یک گل زیبا را هم به ثمر رساند اما به طرز عجیبی این گل مردود اعلام شد. با این وجود به این راحتی از بازی باکیفیت ابراهیم‌زاده نباید بگذریم.

ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ «قهرمان» وارد می‌شود

هافبک‌ها: صالح حردانی(استقلال)، امین پورعلی(گل‌گهر)، سروش رفیعی(سپاهان):

صالح حردانی شبی درخشان را مقابل تیم پیشینش تجربه کرد. او یک پاس گل داد و یک گل زیبا به ثمر رساند تا بدون هیچ حرف و حدیثی در تیم منتخب جای بگیرد. می‌توان حردانی را ستاره هفته بیست و هفتم قلمداد کرد.

امین پورعلی بازهم در یک بازی حساس به داد امیر قلعه‌نویی رسید و در شرایطی که مس نمایش بهتری داشت توانست تیمش را از روی یک ضربه سر به گل برساند. پورعلی در میانه میدان مثل همیشه جنگنده بود و با تلاش فراوان اجازه بازیسازی به حریف را نداد.

و سروش رفیعی. تقریبا گل دوم سپاهان را باید به نام او و حامد لک سند بزنیم. سروش در میانه میدان همه کار کرد و به خوبی مهندسی حملات طلایی‌پوشان را به عهده داشت تا شبی به یادماندنی را مقابل تیم محبوبش به ثبت برساند.

ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ «قهرمان» وارد می‌شود

مهاجمان: امیرحسین حسین‌زاده(استقلال)، رضا جبیره(صنعت نفت)، ابوالفضل عکاشه(شهرخودرو):

یک گل حساس و هیجان‌انگیز دیگر از امیرحسین حسین‌زاده به ثبت رسید. مهاجم جوان استقلال زننده گل اول این تیم به فولاد بود و این گل ماحصل حرکتی خوب، کنترلی عالی و ضربه‌ای غیر قابل مهار بود. حسین‌زاده در الباقی دقایق مسابقه نیز مدافعان فولاد را چند بار آزار داد و تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد.

با وجود شکست صنعت نفت نباید از کنار نام رضا جبیره به سادگی عبور کنیم. مهاجم جوانی که نه تنها با یک ضربه قیچی برگردان تک گل تیمش را به ثمر رساند؛ بلکه اگر خوش شانس بود می‌توانست دومین گلش را با ضربه‌ای سر وارد دروازه پورحمیدی کند اگر وحید محمدزاده توپ را از روی خط دور نمی‌کرد.

ابوالفضل عکاشه یک بار دیگر در بزنگاهی مهم، نجات‌دهنده شهرخودرو بود. این مهاجم سرعتی و تحصیل‌کرده پیش از این هم توانایی بالایش در گلزنی در بازی‌های مهم را به رخ کشیده بود و حالا یک مرتبه دیگر در دقیقه ۸۹ شاهد گلزنی او بودیم. گلی که نماینده استان خراسان رضوی را از باختی خانگی نجات داد.

ترکیب منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ «قهرمان» وارد می‌شود

سرمربی: فرهاد مجیدی(استقلال):

بردن فولاد در اهواز کار دشواری است. ماموریتی که تیم فرهاد مجیدی به خوبی از پس آن برآمد و شاگردان جواد نکونام را بعد از ۱۱ بازی بدون شکست در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم بازنده از میدان خارج کردند. مجیدی با تاکتیک درست و با تغییرات به موقع، تیمش را سه هفته زودتر قهرمانِ بیست و یکمین دوره لیگ برتر کرد تا نشان دهد توانایی بالایی در امر مربیگری دارد.