شهر خبر

بارسلونا یک قدم تا نایب قهرمانی/ هشت بازیکن غایب در لیست بازیکنان

بارسلونا یک قدم تا نایب قهرمانی/ هشت بازیکن غایب در لیست بازیکنان

تهران- ایرنا- دیدار تیم فوتبال بارسلونا و ختافه در چارچوب هفته سی‌و هفتم لالیگا در حالی امشب برگزار می‌شود که بارسا با هشت غایب به دلیل محرومیت یا مصدومیت به میدانی خارج از نیوکمپ پا می‌گذارد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌شاگردان ژاوی هرناندز با هدف مستحکم کردن جایگاه دومی خود در جدول امشب ساعت ۲۲ به مصاف تیم ختافه می‌روند؛ ‌دیداری که حتی نتیجه تساوی هم این تیم را به مقام دوم لیگ نزدیک می‌کند.

در حقیقت یک امتیاز برای بارسا کافی است تا از نظر ریاضی نایب قهرمانی را کسب کند اما مثل همیشه به دنبال سه امتیاز است تا با بهترین احساس از فصل خداحافظی کند و دهمین قهرمانی لیگ امسال را در کارنامه خود اضافه کند.

غیبت هشت بازیکن پاشنه آشیل بارسا می‌شود؟

دیدار امشب بارسلونا در شرایطی برگزار می‌شود که جوردی آلبا، دی یونگ و اریک محروم از بازی و جرارد پیکه، نیکو، پدری و سرجی روبرتو هم مصدوم هستند. بریتویت دانمارکی که به دلیل ضعف عمومی در تمرین‌ها شرکت نکرده‌ است هم به لیست غیبت‌ها اضافه می‌شود.

تارنمای اسپانیایی «اسپورت» درباره وضعیت آرائوخو اروگوئه‌ای برای بازی امروز بارسا نوشت: به گفته سرمربی بارسا، آزمایشات تکمیلی آرائوخو نشان می‌دهد که از وضعیت رضایت بخشی برخوردار است و در بازی با ختافه پا به توپ می‌شود.

به نوشته این تارنما، ‌بنابراین، ۱۱ بازیکن احتمالی که ژاوی در مصاف با ختافه مهره‌چینی خواهد کرد عبارتند از: مارک-آندره تراشتگن، دنی آلوز، رونالد آرائوخو، کلمنت لنگلت، اسکار مینگوئزا، ریکی پویگ، سرخیو بوسکتس و پابلو مارتین پائز گاویرا (گاوی)، عثمان دمبله، پیر امریک اوبامیانگ و فران تورس.

بارسلونا یک قدم تا نایب قهرمانی/ هشت بازیکن غایب در لیست بازیکنان

در حال حاضر، شاگردان ژاوی با ۷۲ امتیازی که به دست آورده اند کمی خیالشان بابت نایب قهرمانی در لالیگا راحت است و حتی تساوی امشب، جایگاه آنان را مستحکم‌تر می‌کند.