شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

غفوری: شایعات کار آدم‌های معلوم‌الحال است

غفوری: شایعات کار آدم‌های معلوم‌الحال است/ ما سرباز مجیدی هستیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: افراد معلوم‌الحال برای استقلال شایعه‌سازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، وریا غفوری پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل فولاد درمورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال امروز یک بار دیگر شخصیت خود را نشان داد و ثابت کرد که لایق قهرمانی و گرفتن جام است. هنوز یک قدم دیگر تا قهرمانی فاصله داریم، اما همانطور که آقا فرهاد گفت در ۳ بازی پیش‌رو هم برای بردن به میدان خواهیم رفت. 

وی درمورد شایعاتی مبنی بر اختلافش با مجیدی، تصریح کرد: هدف ما فقط قهرمانی استقلال است. شاید در هر مجموعه‌ای هزارات اتفاق رخ دهد و سلیقه‌های مختلفی وجود داشته باشد، اما شایعه هم ایجاد می‌شود و نمی‌توان جلوی آن را گرفت. خیلی از این شایعات با قصد و هدفی خاص و با جهت‌گیری‌های مشخصی از سوی افراد معلوم‌الحال ایجاد می‌شود. مهم این است که من و آقا فرهاد در یک تیم هستیم و همه ما سرباز وی هستیم. امیدوارم بتوانیم به هدف خود برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درخصوص حواشی آخر بازی، گفت: من در جریان نیستم، اما گویا مشکلاتی برای حسین حسینی ایجاد شده بود. به هر حال طبیعی است که در چنین بازی حساسی این اتفاقات رخ دهد. بازیکن فولاد ناراحت شده بود که چرا ما خوشحالی می‌کنیم، فکر می‌کنم حرفش کمی عجیب بود.

غفور خاطرنشان کرد: من یک بار قهرمانی در لیگ برتر را با سپاهان تجربه کرده بودم. برای جام امسال بسیار زحمت کشیده بودیم و فکر می‌کنم حالا نزدیک‌تر از همیشه به این جام هستیم. امیدوارم با برد در بازی آینده بتوانیم قهرمانی را تثبیت کنیم.

وی گفت: همیشه موقعی که صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی می‌شود دیگر فوتبال برای من در اولویت نیست. باید از زندگی اجتماعی و جایگاهی که دارم استفاده کنم تا حرف دل هوادارانی که با هزار بدبختی بلیت تهیه می‌کنند تا ما را تشویق کنند را بیان کنم. وقتی شرایط را می‌بینم بغض می‌کنم و ناراحت می‌شوم و کاری از دستم بر نمی‌آید. 

منبع: فارس