شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه کتاب#شبکه یک

برنامه های سیمای خانواده و امیدیه شبکه یک به نمایشگاه کتاب منتقل شد

برنامه های سیمای خانواده و امیدیه شبکه یک به نمایشگاه کتاب منتقل شد

با تصمیم مدیر شبکه یک سیما، هم زمان با برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران، برنامه های مهم سیمای خانواده و امیدیه شبکه یک سیما به نمایشگاه کتاب تهران منتقل شدند.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با توجه به اهمیت و نقش تمدن ساز کتاب و ترویج کتابخوانی در رشد علمی و فرهنگی جامعه، شبکه یک سیما در دوره جدید و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، علاوه بر تهیه گزارش های متعدد و متنوع از اتفاقات و خبر های این رویداد بزرگ و کم نظیر فرهنگی، برنامه های سیمای خانواده و امیدیه را تا پایان ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، به محل استقرار نمایشگاه امسال در مصلی امام خمینی(ره)  منتقل کرده است.

علیرضا متقیان، تهیه کننده برنامه سیمای خانواده در این خصوص گفت: در این هفته مهمان های برنامه همگی به نوعی دستی در ادبیات و فرهنگ کشور دارند و کتابهای ارزشمندی را به مخاطبان معرفی خواهند کرد. زهرا قدیانی و معصومه توکلی از نویسندگان موفق  و مسعود پیرمرادیان مدیر مسئول دفتر نشر معارف مهمانان امروز برنامه سیمای خانواده هستند. تهیه کننده برنامه سیمای خانواده افزود: در این چند روز، در کنار گفتگو با ناشران و نویسندگان، بخش های گزارشی و میان برنامه هایی مرتبط با حضور مردم در نمایشگاه بین المللی کتاب، مجریان و کارشناسان برنامه، شور و نشاط حاکم در نمایشگاه و جذابیت های کتاب و کتابخوانی را به خانواده های بیننده برنامه منتقل خواهند کرد.

گفتنی است برنامه سیمای خانواده از شنبه تا پنجشنبه ساعت 30 : 11 دقیقه پخش می شود.

برنامه امیدیه هم این هفته میزبان فعالان در حوزه کتاب خواهد بود. مصطفی هیودی، تهیه کننده برنامه امیدیه گفت: در چارچوب هویت برنامه، در این هفته، با کسانی که کسب و کارشان را با کتاب رونق داده اند، گفتگو می کنیم و فرصت های اقتصادی موجود در این حوزه و فنآوری های نوین و دانش بنیان مرتبط با کتاب، خواهیم پرداخت.

او اظهار داشت: از امروز شنبه نمایشگاه کتاب، استودیوی برنامه امیدیه می شود و با اجرای کیاداود اسفندیاری، هر بار با یکی از مولفان، ناشران و دست اندرکاران کتاب صحبت می کنیم.

هیودی افزود: در این برنامه، با مدیران نمایشگاه هم در خصوص اقتصاد نشر و همچنین پیشرفت ایران و انقلاب در سایه کتاب و نشر، گفتگو خواهیم کرد و البته کتاب های مفیدی نیز به بینندگان معرفی می کنیم.

برنامه امیدیه کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که با محوریت معرفی کارآفرینان موفق که شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 : 18 از شبکه یک سیما پخش می شود.

شایان ذکر است، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، همه مدیران و تهیه کنندگان برنامه های روتین شبکه یک سیما در این روز ها ضمن حضور در نمایشگاه کتاب و بررسی فرصت های موجود برای تقویت فرهنگ کتابخوانی، جلساتی را در محل نمایشگاه برگزار می نمایند.

انتهای پیام/