شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ترکیه#ارتش

در پاسخ به شهادت سربازان سوری صورت گرفت؛

حمله توپخانه ای و راکتی سوریه به پادگان نظامی ترکیه در حومه حلب

حمله توپخانه ای و راکتی سوریه به پادگان نظامی ترکیه در حومه حلب

یگان توپخانه ای و راکتی ارتش سوریه یک پادگان نظامی ارتش ترکیه را در حومه حلب در پاسخ به شهات ۱۰ سرباز ارتش به دست گروه های تروریستی تحت حمایت آنکارا هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش سوریه در پاسخ به شهادت و مجروح شدن شماری از سربازان ارتش این کشور بر اثر هدف قرار گرفتن اتوبوس آنها توسط تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در روز جمعه، یک پادگان نظامی ترکیه در غرب حلب را هدف حملات توپخانه ای و راکتی قرار داد.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه و نیروهای دفاعی محلی به هدف قرار گرفتن اتوبوس حامل سربازان ارتش سوریه در حومه غربی حلب پاسخ دادند و پادگان نظامی ترکیه را در منطقه «شیخ سلیمان» در غرب حلب هدف آتش سنگین توپخانه قرار دادند. در این حمله شماری از نظامیان ارتش ترکیه کشته شدند.

ارتش سوریه همچنین مواضع شبه‌نظامیان «احرار الشام» و «هیئت تحریر الشام» را در اطراف روستاهای کفر تعال و دار عزه در حومه غربی حلب با راکت هدف قرار داد.

صبح امروز اردوگاه تیپ ۱۱۱ شبه‌نظامیان «هیئت تحریر الشام» هدف ۴ حمله هوایی ارتش سوریه قرار گرفت که پس از آن کمیته‌های هماهنگی نزدیک به این گروه تأیید کردند که این حملات منجر به مجروح شدن و کشته شدن شماری از نیروهای آن شده است.

در تحولی دیگر، توپخانه ارتش ترکیه نیز روستاهای تنب، ام القری و سموقیه واقع در منطقه تماس با عملیات «شاخه زیتون» در حومه شمالی حلب را بمباران کرد که از خسارات این گلوله باران گزارشی منتشر نشده است.

قابل ذکر است که دیروز جمعه ۱۰ سرباز ارتش سوریه بر اثر حمله تروریست‌های تحت حمایت ترکیه به اتوبوس حامل آنها در حومه غربی حلب به شهادت رسیدند و ۹ تن دیگر زخمی شدند.