شهرخبر

فرصت عالی مجیدی برای شکستن رکورد خاص پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال می‌تواند در پایان لیگ بیست و یکم، قهرمانی خاطره انگیزی با رکوردشکنی به ثبت برساند.

فرصت عالی مجیدی برای شکستن رکورد خاص پرسپولیس
خبرورزشی -

تیم فوتبال استقلال پس از ۹ سال در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار دارد و این در حالیست که آبی‌های تهران با هدایت فرهاد مجیدی، فرصت ثبت رکوردهای بزرگی را دارند.

استقلال تاکنون موفق به کسب ۶۰ امتیاز از ۲۶ بازی شده و با ۸ امتیاز از ۴ بازی باقی‌مانده، رکورد ۶۷ امتیازی پرسپولیس در لیگ‌های نوزدهم و بیستم که بیشترین آمار کسب امتیاز در طول یک فصل به حساب می‌آید را پشت سر خواهد گذاشت.

شاگردان مجیدی در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ تنها ۹ گل دریافت کرده‌اند و با توجه به اینکه رکورد بهترین خط دفاعی با ۱۳ گل خورده در لیگ هجدهم متعلق به خود استقلال است، آن‌ها فرصت دارند تا این رکورد را حتی با کمتر از ۱۰ گل و به صورت تک رقمی ارتقا بدهند.

ضمن اینکه آبی‌های تهران اگرچه در ثبت بازی بدون باخت با پرسپولیس آمار برابر دارند اما تاکنون با انجام ۲۶ مسابقه بی شکست دارای بهترین رکورد در طولانی ترین زمان شکست ناپذیری هستند. آن‌ها اگر با همین شرایط کارشان را در لیگ بیست و یکم به پایان برسانند، اولین قهرمان بدون باخت خواهند بود. با اینحال کسب امتیاز از خانه فولاد، استقلال را با ۲۷ بازی رکورددار شکست ناپذیری پیاپی در ادوار لیگ برتر خواهد کرد.

ضمن اینکه استقلال تاکنون ۱۷ برد را در مسابقات فصل جاری به ثبت رسانده و اگر در هر ۴ هفته پیش رو به برتری برسد، به کورد ۲۱ برد پرسپولیس در لیگ‌ نوزدهم که بهترین آمار تعداد برد در لیگ برتر است، می‌رسد.