شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ماست#ذوب آهن#تراکتور

سرمربی فوتبال تراکتورسازی تبریز:

تقابل با ذوب آهن فینال ماست / امیدواری به تثبیت بقا در لیگ

تقابل با ذوب آهن فینال ماست / امیدواری به تثبیت بقا در لیگ

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال تراکتور تقابل با ذوب آهن را فینال فصل جاری تیمش برای تثبیت بقا در لیگ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرل ساغلام عصر جمعه در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: طبیعتاً در سه هفته اخیر با دو پیروزی و یک تساوی هفت امتیازی که گرفتیم از پایین جدول مقداری جدا شدیم و موفق شدیم وضعیت خود را در جدول مسابقات بهبود دهیم.

وی افزود: فردا یک بازی دشوار با تیم خوب و سرسخت ذوب آهن داریم، اما به عنوان تیم تراکتور وقتی مشکلات را از اول فصل بررسی می‌کنیم و موانع را از اول سال نگاه می‌کنیم، بنا بر نتایج که رقبا ما در پایین جدول خواهند گرفت، انگیزه خاصی برای این مسابقه داریم و بازی با ذوب آهن می‌تواند بازی فینال برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: از لحاظ تمرکز و روحیه در وضعیت خوبی هستیم، فردا نیز سعی می‌کنیم بازی مقابل ذوب آهن را مثل یک رقابت برای قهرمانی که تیم‌ها برای آن می‌جنگند ببینیم و نهایت تلاش خود را برای موفقیت در آن از همه جهات کنیم.

وی در خصوص وضعیت محرومان و مصدومان تیم تراکتور تصریح کرد: محرومی برای بازی فردا نداریم، مصدومان روز به روز به وضعیت بازی نزدیک تر می‌شوند، سعید واسعی با تیم آمده است، اکبر ایمانی و علی فتحی مقداری به زمان نیاز دارند و ایمانی تمرینات را تیم شروع کرده، اما در این شرایط باور داریم به هر بازیکنی مسئولیتی در زمین داده شود آن را انجام می‌دهند.

ساغلام اضافه کرد: انتظار دارم فردا یک بازی بسیار زیبا را داشته باشیم با توجه به اینکه هر دو تیم می‌خواهند فوتبال فنی ارائه دهند و فکر می‌کنم بازی خوبی داشته باشیم، فردا سعی می‌کنیم خیال خود را برای حضور در لیگ آیندهراحت کنیم و این خوشحالی را بعد از بازی احساس کنیم.

وی ابراز داشت: ما در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که ۱۳ هفته برد نداشت، بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در سطح پایینی بودند و از لحاظ فنی و جسمانی افت زیادی داشتند، به عبارتی با یکسری مشکلات پیچیده و در هم روبه‌رو بودیم، در زمان کوتاه سعی کردیم مشکلات دفاعی ر حل کنیم و از جسمی شرایط را بهتر کنیم و خط حمله تیم را تقویت کنیم و تعداد شوت را بالا ببریم و اشتباهات را کاهش دادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: از لحاظ تهاجمی به تیمی تبدیل شدیم که موقعیت بیشتری ایجاد کرد، اما قسمت خوشحال کننده این است که بیشتر از اینکه گل می‌خوریم، گل می‌زنیم و می‌توانیم بازی را ببریم.

وی در خصوص نبردن تراکتور در خارج خانه گفت: نمایشی که از تیم می‌خواستیم را آرام آرام می‌بینیم و امیدوارم فردا اولین پیروزی خارج خانه خود را کسب کنیم و این طلسم را بشکنیم، همچنین از حضور در اصفهان بسیار خوشحال هستیم.