شهرخبر

ادعای مسافر زمان تیک‌تاکی از حوادث وحشتناک آخرالزمان!

مسافر زمانی که از سال ۲۰۳۴ ادعا می کند تاریخ دقیق آخرالزمان را می داند!

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، یک به اصطلاح مسافر زمان از سال ۲۰۳۴ ادعا کرده است بر اساس یک سند فاش شده، از شکاف بزرگ و روز دقیق قیامت یا آخرالزمان خبر دارد. این کاربر تیک تاک گفت که مجموعه ای از رویدادهای وحشتناک قرار است تابستان امسال آغاز شود و میلیون ها نفر به طور مرموزی ناپدید شوند. زیرا گونه ای جدیدی که به آنها استاکر می گویند، در سراسر جهان ظاهر می شوند.

کاوهی لئونارد مدعی شد که شروع این رویداد آخرالزمانی در زمان «شکاف بزرگ» خواهد بود، زمانی که زمین در بزرگترین زلزله آمریکا شکافته می شود. این شخص که خودش را مسافر زمان معرفی می کند، گفت قرار است جانوران جدیدی در سراسر جهان، ظاهر شوند و تمدن را تسخیر کنند و بعد از آن میلیون ها نفر ناپدید می شوند. این پیش بینی های وحشتناک قرار است در بازه زمانی بین جولای و اکتبر اتفاق بیافتد. او از دنبال کنندگان خود خواسته است که این تاریخ ها را به خاطر بسپارند. ویدئوی پیشگویی های او بیش از ۴۵۰,۰۰۰ لایک و ۱۰,۰۰۰ کامنت به خود اختصاص داده است.

او گفته است که در سند مهم به دست آمده از یک مسافر زمان، به او هشدار داده است که این تاریخ ها را باید به خاطر بسپاریم.

«۱۴ ژوئیه ۲۰۲۲ – شکاف بزرگ؛ بزرگترین زلزله آمریکا.»

«۹ آگوست ۲۰۲۲ – بیش از ۲ میلیون نفر در سراسر جهان به طور مرموزی ناپدید می شوند.»

«۳ اکتبر ۲۰۲۲ – موجوداتی که به عنوان استاکر شناخته می شوند در سراسر جهان ظاهر می شوند.”

پس از خواندن این هشدارهای وحشتناک درباره سال ۲۰۲۲، کاربران شروع به نوشتن دعاهای خود برای بشریت کردند. اما بسیاری از کاربران تیک تاک، این پیشگویی ها را باور نکرده اند.

این صحبت ها بعد از آن مطرح شد که شخص دیگری که او هم خود را از مسافران زمان معرفی می کند، ادعا کرد که در پسا آخرالزمان به مدت ۳۴۰ روز در دنیا تنها بوده است. خاویر ادعا می کند که متعلق به سال ۲۰۲۸ است. او گفت که حتی اگر ساختمان‌ها و ماشین‌ها آسیبی نبینند، باز هم هیچ انسانی باقی نخواهد ماند. یکی دیگر از این به اصطلاح مسافران زمان هم ادعا کرد که رویدادهایی که قرار است جهان را تغییر دهند، در راهند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید: