شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یزد

ژاورونوک: هیجان زیادی از بازی در سالن ۱۲ هزار نفری دارم

ژاورونوک: هیجان زیادی از بازی در سالن 12 هزار نفری دارم

بازیکن تیم شهداب یزد از اینکه قرار است برای اولین بار در سالنی ۱۲ هزار نفری بازی کند، هیجان زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دونوان ژاورونوک عضو تیم والیبال مونزا ایتالیا با عقد قراردادی رسمی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به عضویت تیم والیبال مقاومت شهداب یزد درآمده است.

بازیکن تیم مونزا از حضورش در ایران ابراز خرسندی کرد و به سایت فدراسیون والیبال ایران گفت: من شش سال در تیم مونزا ایتالیا حضور داشتم و والیبال ساحلی هم بازی کرده‌ام. حس خیلی خوبی دارم که به ایران آمده‌ام و قرار است در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشم، البته برای اولین بار است که می‌خواهم در چنین سالنی (12 هزار نفری آزادی) بازی کنم و بسیار هیجان دارم.

ژاورونوک که در فاکتورهای سرویس و حمله، جزو پنج بازیکن برتر لیگ والیبال سری A ایتالیا در سال جاری بوده است، با اشاره به شناخت نسبی‌اش از والیبال ایران تصریح کرد: از میان بازیکنان ایرانی، بیش از همه امیر غفور را می‌شناسم که در تیم مونزا در کنار هم بازی کردیم.

وی با دو متر و دو سانتیمتر قد و ارتفاع اسپک 354 سانتیمتر عناوینی همچون قهرمانی کاپ اروپا 22-2021، چلنج کاپ 19-2018، سوپرکاپ ایتالیا  22-2021 و جام حذفی جمهوری چک 16-2015 را در کارنامه خود دارد.

تیم مقاومت شهداب یزد از ساعت 19 روز شنبه 24 اردیبهشت ماه در نخستین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم اربیل عراق خواهد رفت.

انتهای پیام/